دانلود کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود


دانلود کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

عنوان کتاب: بخواهید تا به شما داده شود

نویسنده: استر هیکس

مترجم: شهکام جولایی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 8

حجم کل فایل ها: 261 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، استر و جری هیکس،” آموزه های آبراهام هیگس”، که منبع اصلی قانون جذب است و جهان را فرا می گیرد، ارائه کرده اند. تعالیم آبراهام هیکس الهام بخش اصلی «راز» بود و آن ها نیز الهام بخش هزاران کتاب، فیلم، مقاله و سخنرانی هستند که تغییرات پارادایم جهانی را در آگاهی ایجاد می کنند. استاد هیکس در هشت کتاب با همسرش، جری هیکس همکاری کرد. آن ها با یکدیگر از سال ۱۹۸۷ تا کنون قانون جاذبه برای انتشارات آبراهام هیکس را در هر سال از سال ۱۹۸۷ ارائه کرده اند. های هوو س پرفروش ترین کتاب هیکس “Ask and It Given” را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد. در حال حاضر، استر به همراه جری در جهان در حال صحبت کردن و آموزش و نوشتن در مورد قانون جذب و ایجاد حلقه است.

مهم نیست کجا و در چه موقعیتی هستیم، مهم این است که این کتاب در هر حال روشی را پیش روی ما می گذارد تا زندگیمان را شاد و پر نشاط کنیم. با خواندن این کتاب استر هیکس خواهید فهمید که روابط، سلامت و امور مالی شما تابع قوانینی است که با حرکت در جهت آن ها زندگیتان را متحول می کنید.

این قانون در مورد تمام جنبه های زندگی صادق است، از جمله پول. برخی افراد با اینکه سالهاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده‌اند، دست نیافته‌اند. وقتی افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، می‌بینم آن‌ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگی‌شان پدید می آورد، تمرکز کرده‌اند. آن‌ها مدام احساسِ بدی دارند چون پولی را که خواهان آن هستند، ندارند.

به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 443

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما