دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی


دانلود کتاب صوتی دنیای سوفی

عنوان کتاب: دنیای سوفی

نویسنده: یوستین گردر

مترجم: مهدی سمسار

گوینده: مینا درودیان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 45

حجم کل فایل ها: 218 مگابایت

مدت زمان پخش: 22 ساعت و 39 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب «دنیای سوفی» توسط «یوسین گردر» و با موضوع تاریخ فلسفه نوشته شده است. این کتاب برای اولین بار در سال 1991 در نروژ به چاپ رسید و با استقبال بی‌سابقه علاقه‌مندان موضوعات فلسفی مواجه شد.
یوسین گردر، خود استاد فلسفه در دانشگاه بود و گفته‌ها حاکی از آن است که وی به دنبال کتابی برای آموزش فلسفه به زبان ساده به شاگردان خود بود، اما هیچ کتاب مناسبی را در این زمینه نیافت؛ بنابراین خود دست‌ به‌ کار نوشتن کتابی در مورد فلسفه شد و به همین طریق نگارش کتاب صوتی دنیای سوفی را آغاز نمود.
کتاب دنیای سوفی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های فلسفی به شمار می‌رود که به سی زبان زنده دنیا ترجمه شده و تا به امروز میلیون‌ها نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. همچنین قابل ذکر است که براساس کتاب دنیای سوفی یک فیلم و چندین بازی رایانه‌ای نیز ساخته شده است.
کتاب دنیای سوفی برای کسانی که با فلسفه آشنایی قبلی داشته‌اند، کتاب بسیار ساده‌ای در حد یک جمع‌بندی به شمار می‌رود، اما اگر شما نیز جزو کسانی هستید که قصد مطالعه کتاب‌های فلسفی را دارید، اما نمی‌دانید از کدام کتاب و منبع برای شروع مطالعه موضوعات فلسفی استفاده نمایید، حتما کتاب دنیای سوفی را در لیست مطالعه خود قرار دهید.

همان طور که در مطالب فوق نیز بدان اشاره شد، کتاب صوتی دنیای سوفی با موضوع تاریخ فلسفه نگاشته شده است. یوسین گردر با زیرکی و برخورداری از زبانی ساده، اندیشه و فلسفه 6000 ساله را در یک کتاب خلاصه کرده است.

نکته قابل توجه در مورد این کتاب آن است که علی‌رغم اینکه کتاب مذکور از مفاهیم فلسفی برخوردار است، اما در قالب یک رمان نوشته شده است و همین عامل موجب جذابیت بیش‌ از پیش این کتاب در مقایسه با سایر کتاب‌های فلسفی شده است. به عبارتی برخلاف تصور عامه این کتاب یک کتاب خشک فلسفی با عبارات پیچیده نیست، بلکه با زبانی بسیار ساده و قابل‌فهم نوشته شده است. اما داستان رمان دنیای سوفی روایتگر زندگی دختری 15 ساله است که در بیرون از شهر زندگی می‌کند. این دختر از ذهنی خلاق برخوردار است و با اطرافیان خود در مورد موضوعاتی مهم بحث می‌کند. داستان اصلی رمان دنیای سوفی از جایی آغاز می‌شود که نامه عجیب ‌و غریبی از فردی ناشناس برای سوفی آموندسن؛ شخصیت اصلی داستان فرستاده می‌شود و سوفی جوان را به تفکر در مورد سوالات فلسفی سوق می‌دهد.
یوسین گردر در کتاب دنیای سوفی سعی در پاسخ دادن به سوالاتی را دارد که در طول تاریخ، بشر با آن‌ها روبرو بوده است. سوالاتی نظیر من کی هستم؟ چرا در این دنیا حضور دارم؟ هدف دنیا چیست؟ جهان چگونه به وجود آمد؟

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1173

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما