دانلود کتاب صوتی افسون سبز


دانلود کتاب صوتی افسون سبز

عنوان کتاب: افسون سبز

نویسنده: تکین حمزه لو

گوینده: ناهید حسینی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 27

حجم کل فایل ها: 365 مگابایت

مدت زمان پخش: 13 ساعت و 25 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

هیچ چیز بیش از یک داستان خوب نمی چسبد خصوصا وقتی پای تجربه ای عجیب در میان باشد که حتما برای خیلی از ما پیش آمده، مثل لحظاتی که می خواهیم حرفی بزنیم اما نمی توانیم، می خواهیم طور دیگری رفتار کنیم اما انگار هیچ اختیاری از خود نداریم. این وقت ها آدم بی دفاع است و انگار افسون چیزی یا کسی شده است؛ انگار خودت از خودت ربوده شدی. قصه افسون سبز هم از همان ماجراهاست، پس با همراه شوید به امید این که از داستان لذت ببرید.

«افسون سبز» نام کتابی به نویسندگی «تکین حمزه لو» است. داستان کتاب درباره خانم دکتری است که در یک بیمارستان با شوهرش آشنا می‌شود و بعد از مدتی با او ازدواج می‌کند. خانم دکتر در افکار خود مرد رویاهایش را پیداکرده غافل از این که ... . در بخشی از کتاب می‌خوانید: «افکارم مثل جنگلی تاریک پر از سوال و سیاهی شک و تردید بود. من نا خداگاه میان این سیاهی دست و پا می‌زدم. آنقدر سوال در ذهن داشتم که می‌دانستم تلاش برای پیدا کردن جواب درست برابر است با دست و پا زدن در مردابی که فقط باعث پایین‌تر رفتن من می‌شود. این چه پیشانی‌نوشتی بود که داشتم؟ یعنی از ابتدا و از روز اول سرنوشت هر کس مقدر شده و همه مجبور به بازی کردن نقشمان هستیم؟ سوال… سوال… سوال!!! معده‌ام عجیب درد می کرد. دندان‌هایم را آنقدر روی هم ‌فشار داده بودم که تا بیخ و بن تیر می کشید قلبم طپش بدی داشت. با هر غلتی که می‌زدم، از درد به خود میپیچیدم، تعجب می‌کردم که چه طور هنوز می‌توانم درد را حس کنم؟ دیوارهایی که در دوران بچه گی و نوجوانی مرا در امنیتی زیبا، فرو می بردند حالا انگار به هم نزدیک شده بودند، آنقدر نزدیک که مرا در میانشان له می‌کردند. اتاق دور سرم می چرخید. چشمانم می‌سوخت. اما خوابم نمی‌برد.» در پشت جلد کتاب می‌خوانید: «داستان، حرکتی لطیف و جذاب دارد... شروع و ادامه کتاب، چنان منطقی و واقعی است که خواننده در چند برگ اول آن، با داستان عجین می‌شود و کتاب را تا پایان ادامه می‌دهد و آنچه تامل برانگیز می‌نماید واقعیتی است ملموس از جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم: دختری زیبا در آستانه پایان تحصیلات خود که به ناگاه در افسون آن نگاه‌ها، غرق می‌شود و تصمیمی می‌گیرد که شاید برای بسیاری از دختران جوان جامعه ما ناآشنا نیست: افسونی به رنگ برگ گل...»

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 23,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 845

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما