دانلود کتاب صوتی دروغگویی روی مبل


دانلود کتاب صوتی دروغگویی روی مبل

عنوان کتاب: دروغگویی روی مبل

نویسنده: اروین د. یالوم

مترجم: حسین کاظمی یزدی

گوینده: کامبیز خلیلی، افشین اعتماد، هوتن شاطری پور، فرهاد اتقیایی، آسمان مصطفایی، شهره روحی، محمود اسماعیلیان،نسیم آقازاده، هومن اشکبوس، بابک اشکبوس، یلدا مصطفایی، امیر مسعود خلیل زاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 32

حجم کل فایل ها: 494 مگابایت

مدت زمان پخش: 17 ساعت و 48 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی دروغگویی روی مبل نوشته اروین د. یالوم، رمانی‌ست جذاب و خاص، که به مبحث پیچیده رابطه روانکاو با بیمار می‌پردازد و به بررسی داستان زندگی شخصیت‌های فراوانی می‌پردازد که به نوعی زندگی آن‌ها به هم گره خورده...

دروغگویی روی مبل مانند سایر رمان‌های اروین د. یالوم دارای درون مایه روانشناسی، فلسفی است که شاید تا حدی نشات گرفته از تجریبات شخصی این نویسنده و روانشناس توانا باشد. این کتاب با داستان روان‌ درمانی به نام دکتر تراتر شروع می‌شود که با یکی از بیماران خانم خود که ۴۰ سال از اون جوان‌تر است، روابطی خارج از محدود معمول پزشک و بیمار پیدا می‌کند. کمیته اخلاق متوجه مسئله می‌شود و پزشکی به نام ارنست لش را مسئول پیگیری قضیه می‌کند. اما چندی بعد، خود این پزشک با توطئه همسر یکی از بیماران خود روبرو می‌شود، زنی که می‌خواهد با اغوا کردن این پزشک، او را به دردسر بیندازد. اما ارنست پزشکی بسیار مقید به کار حرفه‌ای است. پزشک سومی که داستان او در این کتاب روایت می‌شود، پزشکی است از تیپ پزشکان پول‌ پرست!

اروین د. یالوم، نویسنده و روان‌ پزشک آمریکایی است که به عنوان استاد در دانشگاه استنفورد الگوی روانشناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال را پایه‌گذاری کرد. یالوم هم آثار دانشگاهی متعددی تالیف کرده و هم صاحب رمان‌های موفقی است. رمان‌های روان‌شناسانه‌ی «مامان و معنی زندگی»، «دروغ‌گویی روی مبل»، «وقتی نیچه گریست»، «هر روز نزدیک‌تر از پیش»، «جلاد عشق و دیگر داستان‌های روان‌شناسی»، «درمان شوپنهاور»، «پلیس را خبر می‌کنم»، «مسئله اسپینوزا» و «خلق‌ شدگان در یک روز و داستان‌های روان‌ درمانی دیگر» از آثار داستانی دیالوم هستند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 4004

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما