دانلود کتاب صوتی کیمیا خاتون


دانلود کتاب صوتی کیمیا خاتون

عنوان کتاب: کیمیا خاتون

نویسنده: سعیده قدس

گوینده: پروین محمدیان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 28

حجم کل فایل ها: 152 مگابایت

مدت زمان پخش: 17 ساعت و 51 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «کیمیا خاتون» توسط نویسنده ایرانی؛ خانم «سعیده قدس» به رشته تحریر درآمده است. این کتاب به زندگی کیمیا دخترخوانده شاعر و عارف؛ مولانا جلال‌الدین بلخی و همچنین زندگی شخصی مولانا و شمس پرداخته است. سعیده قدس در کتاب کیمیا خاتون سعی کرده از واقعیات تاریخی آن زمان و همچنین از یکی از پیچیده‌ترین و اسرارآمیزترین روابط عاشقانه که در زمان خود آشوب و غوغایی به‌پا کرد، پرده بردارد. واقعیاتی که به دست فراموشی سپرده ‌شده بودند، اما سعیده قدس با بهره‌گیری از قلم قوی خود و همچنین بدون هیچ‌گونه جانب‌داری به شرح این وقایع پرداخته است. کتاب کیمیا خاتون به‌عنوان یکی از بهترین و البته پرفروش‌ترین آثار ادبی ایران به شمار می‌رود، به‌طوری‌که از سال 1383 بیست‌وپنج بار تجدید چاپ ‌شده است. اگر به دنبال کنکاش در زندگی مولانا و شمس هستید، خواندن کتاب صوتی کیمیا خاتون به شما پیشنهاد می‌گردد.

سعیده قدس در مورد نحوه پرداختن به این داستان این‌گونه می‌گوید:
«در زمان سفرم به پاکستان به مکانی رسیدم که به اعتقاد اهالی آن منطقه مزار شمس بود، اما به گفته خانم آنه ماری شیمل، شمس هیچ مزاری ندارد و به اعتقاد ایشان محل شهادت شمس در چاهی در ترکیه است. همین اختلاف‌نظر موجب کنجکاوی من در مورد زندگی شمس شد، اما در میان مطالعه و کنکاش متوجه بعد دیگری از زندگی شمس شدم و آن‌هم حضور زنی ایرانی به نام کیمیا‌خاتون در زندگی شمس و مولانا بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم که عشق موجود در آن زمان را به رشته تحریر دربیاورم». نویسنده کتاب صوتی کیمیا خاتون سعی کرده که در رمان خود از وضعیت تاسف‌بار و ظلم‌هایی که در حق زنان آن زمان وجود داشته سخن گوید. این کتاب از وقایع تاریخی برداشت ‌شده و به دلیل قتلی که شمس مرتکب آن شده و با جایگاه عارفانه شمس و مولانا در تناقض است، هیچ‌گاه این حقیقت توسط هیچ نویسنده‌ای بازگو نشده است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1183

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما