دانلود کتاب صوتی چهار میثاق


دانلود کتاب صوتی چهار میثاق

عنوان کتاب: چهار میثاق

نویسنده: دون میگوئل روئیز

مترجم: دل آرا قهرمان

گوینده: نیما رئیسی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 7

حجم کل فایل ها: 189 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 20 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز است. این نویسنده و سخنران سرخپوست مکزیکی فرهنگ باستانی سرخپوست‌ها یعنی خرد تولتک را در قالب چهار میثاق به مردم جهان عرضه می‌کند. چهار میثاق او عبارت‌اند از با کلام خود گناه نکنید، هیچ‌چیز را به خود نگیرید، تصورات باطل نکنید و همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید. او معتقد است با این چهار میثاق در زندگی شما تغییرات مثبت زیادی ایجاد خواهد شد.

سرخپوستان باستان همواره مردمانی خردمند شناخته‌شده‌اند. سرخپوست‌های تولتک که نویسنده این کتاب یکی از آنان است همواره سنت‌ها و اندیشه‌های بسیار جالبی را داشته‌اند که همگی در این کتاب به‌عنوان راهگشای زندگی آورده شده‌اند. دون میگوئل یک شمن‌زاده است و شمن در آئین سرخپوست‌ها کسی است که دیگران را راهنمایی می‌کند تا از محدودیت‌های خودشان رهایی یابند. او خود نیز شمنی را از مادربزرگش آموخت و پس‌ازآن از طریق تألیف این کتاب و سخنرانی درجاهای مختلف سعی کرد انسان‌ها را از محدودیت‌هایی که برای خودشان ساخته‌اند رها کند. او می‌گوید شما هیچ‌گاه حق ندارید دست به قضاوت اشتباهات خود بزنید. او در این کتاب خرد قدیم تولتک‌ها را با دیدگاه به‌روز شده خود درمی‌آمیزد و از چهار میثاق سخن می‌گوید.
او در میثاق اول بیان می‌کند که با کلام خود گناه نکنید. این‌یکی از مهم‌ترین میثاق‌ها است و در آن از مهم بودن و تأثیرگذار بودن کلام سخن گفته‌شده اینکه کلام ما و واژه‌هایی که برمی‌گزینیم تا چه حد می‌تواند سازنده یا مخرب باشد و اثر آن تا سال‌ها باقی بماند. بنابراین باید دقت زیادی روی آن داشته باشیم. در میثاق دوم او از این مسئله سخن می‌گوید که نباید هیچ‌چیزی را به خودمان بگیریم. منظور این است که برای خودمان زندگی کنیم و برداشت‌ها و قضاوت‌های دیگران برای ما حائز اهمیت نباشد چراکه هرکسی ممکن است بنا بر فرهنگ و افکار خودش ما را قضاوت کند و قطعاً تصورات او آن چیزی نیست که ما درواقع هستیم. در میثاق سوم بیان می‌کند که تصورات باطل نداشته باشید. بدین معنا که تصورات غلط ذهنی‌مان را دور بریزیم و به مراقبه بپردازیم تا توانایی این را پیدا کنیم که کنترل ذهنمان را به دست بگیریم و آن را از ذهنیات غلط و اضافی مصون بداریم. در میثاق چهارم می‌گوید همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید. برای آنکه سه میثاق قبل در شما نهفته و جاودانه شوند و بتوانید در هر شرایطی آن‌ها را به کار ببندید همواره تلاش و تمرین کنید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1009

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما