دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی


دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

عنوان کتاب: حکایت دولت و فرزانگی

نویسنده: مارک فیشر

مترجم: گیتی خوشدل

گوینده: سیاوش درستکار

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 24

حجم کل فایل ها: 206 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 29 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «حکایت دولت و فرزانگی» کتاب و داستانی بسیار زیبا، جذاب، کارآمد و تاثیرگذاری است که درزمینه و ژانر روانشناسی و موفقیت نوشته‌شده است و برای مخاطبان مطالب مفیدی را دربر دارد. کتاب حکایت دولت و فرزانگی توسط نویسنده معروف و سرشناس «مارک فیشر» با دقت و توانایی بالا به قلم تحریر درآمده و خلق‌شده است.
کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی داستان بسیار زیبایی است که مجموعه‌ای از 15 حکایت و قصه در موضوع و زمینه‌ی روانشناسی و رسیدن به اهداف است که در سده گذشته به‌عنوان یکی از بهترین، برترین و مشهورترین کتاب‌ها به شمار رفته است. کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی از 3 بخش بسیار کامل و مجزا تشکیل‌شده است. همچنین کتاب حکایت دولت و فرزانگی توسط گروهی از مترجمان ترجمه و بازنویسی شده است تا به‌راحتی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. خواندن و مطالعه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی را به شما دوستان عزیز توصیه می‌کنم.

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی روایتگر داستان زندگی جوان 31 ساله‌ای است که در یک شرکت بزرگ تبلیغاتی به‌سختی کار می‌کند و به‌شدت هم از کارش بیزار و ناراضی است و اصلاً علاقه‌ای به کارش ندارد و به دنبال راه و چاره‌ای است که بتواند درآمد خود را افزایش بدهد و یا یک کار بهتر و سودآورتری پیدا کند.
جوان داستان یک عموی بسیار ثروتمند و پولدار داشت که از جوانی ثروت و اموال زیادی به او رسیده بود و به‌عنوان یکی از افراد ثروتمند معروف بود. آن جوان به توصیه عموی پولدارش به ملاقات و دیدار یک پیرمرد میلیونر می‌رود که پیرمرد، یک میلیونر خودساخته بود و تمام ثروت و دارایی‌اش را خودش به دست آورده بود و از صفر شروع کرده بود.
آن پیرمرد پولدار حکایت‌ها و داستان‌های مختلفی را برای آن جوان تعریف می‌کند و در خلال اتفاقات بسیار جالب و غیرمنتظره‌ای نکات مهم و اساسی را به جوان گوشزد می‌کند که همه‌ی افراد و اشخاص موفق و ثروتمند با رعایت کردن این نکات به مسیر خود ادامه دادند و به همه اهداف خود رسیده‌اند.
کتاب حکایت دولت و فرزانگی رمز و رموز یک ذهن و فکر ناهشیار را به‌صورت زیبا و لطیف‌ترین شکل ممکن در قالب داستان و قصه‌های مختلف بیان می‌کند و این امر بیانگر این موضوع و حقیقت است که برای رسیدن به یک زندگی شاد، توانگری، وفور مالی و موفقیت در کارها باید اهداف مشخص و معلومی داشته باشیم و از اصول کامیابی درست و به‌جایی استفاده کنیم. وقتی‌که این‌گونه عمل شود همه‌ی ما می‌توانیم به هر آنچه می‌خواهیم برسیم و ازخودراضی و خشنود باشیم. همه شما انسان‌ها حداقل برای یک‌بار هم که شده در رویای پولدار شدن به سر برده‌اید و با خود فکر کرده‌اید که چگونه می‌شود یک فرد پولدار شد و از چه راه‌هایی باید این مسیر را طی کرد. کتاب صوتی «حکایت دولت و فرزانگی» دارای حکایت هدف و آرزوی نفر اول موجود در داستان، پولدار شدن و مشهور شدن است و مطالب زیبا و جالبی را ارائه داده است.
ازجمله حکایت‌های جذاب و هیجان‌انگیز این کتاب می‌توان به: حکایت به حبس افتادن جوان، حکایت ارزش تاثیر از خود، حکایت آموزش ایما، حکایت آموزش تمرکز بر هدف و حکایت یادگیری نیکبختی و زندگی اشاره کرد.

همه ما انسان‌ها از باور غلط و نادرستی که از گذشته به‌صورت عادت و یک باور در ما نقش بسته است دچار نقص هستیم. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که به ما القا و تلقین شده است کسی که بیشتر کار و تلاش می‌کند، قطعاً درآمد و موفقیت بالاتری دارد و نسبت به بقیه انسان‌ها در طبقه بالاتری زندگی می‌کند. ولی در اصل و واقعیت باید گفت همچنین قانون و اصولی در جهان هستی وجود ندارد و به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت که در این کتاب بسیار کاربردی به آن پرداخته‌شده است این است که افراد و انسان‌های عادی و معمولی از خاستن و درخواست کردن چیز یا کسی می‌ترسند و دلهره عجیبی نسبت به این موضوع دارند. اگر هم در این میان شخصی پیدا شود که درخواستی داشته باشد بر روی آن درخواست، پافشاری و اصرار لازم را نمی‌کنند تا شاید درنهایت جواب مثبت را بگیرند و خاسته‌شان برآورده شود و این موضوع یکی از نقاط ضعف بزرگ افراد معمولی و عادی است. در مقابل چنین افرادی، افراد بسیار بزرگ و ثروتمندی وجود دارند که از درخواست کردن و خاستن چیزی نمی‌ترسند و اگر درخواستی داشته باشند به‌راحتی و با اعتمادبه‌نفس بالا درخواست خود را بیان می‌کنند و اصلاً نگران این موضوع نیستند که شاید به درخواست آن‌ها جواب رد یا منفی داده شود. لازم به ذکر است که این احتمالات و ترس‌ها هم در بیشتر موارد رخ نمی‌دهد و افراد برای درخواست‌ها خود جواب مثبت و درستی می‌گیرند و این نشانه بارز یک شخص ثروتمند و قوی است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 664

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما