دانلود کتاب صوتی کوری


دانلود کتاب صوتی کوری

عنوان کتاب: کوری

نویسنده: ژوزه ساراماگو

مترجم: کیومرث پارسای

گوینده: تایماز رضوانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 5

حجم کل فایل ها: 59 مگابایت

مدت زمان پخش: 8 ساعت و 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «کوری» توسط نویسنده پرتغالی، «ژوزه ساراماگو» نوشته شده است. ژوزه ساراماگو پس از نوشتن این کتاب به شهرت جهانی دست یافت و در سال 1998 موفق به کسب جایزه نوبل برای نگارش کتاب کوری شد. همچنین قابل ذکر است که در سال 2008 یک فیلم براساس این کتاب ساخته شده است.
کتاب صوتی کوری دربرگیرنده داستان‌های اخلاقی است، به طوریکه هدف نویسنده از نگارش این کتاب انتقال پیام‌های اخلاقی به مخاطبان خود است. بدون شک بعد از خواندن و شنیدن کتاب صوتی کوری دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری به زیبایی‌های دنیای پیرامون خود خواهید نگریست.
کتاب صوتی کوری روایتگر یک داستان بسیار تلخ و عذاب‌آور است، به قدری دقیق نوشته شده و از متنی قوی برخوردار است که در هر قسمت از کتاب، مخاطب حس می‌کند که خود نیز بینایی‌اش را از دست داده است.

همان طور که از عنوان کتاب نیز مشخص است، داستان این کتاب در مورد کور شدن و البته کور ماندن است. موضوع این کتاب در مورد رعایت نکردن و نادیده گرفتن حقوق دیگران است.
همانند دیگر آثار ژوزه ساراماگو در این اثر نیز به خوبی احترام قائل شدن برای شخصیت زن به چشم می‌خورد، زنی که منشأ محبت و برخوردار از خصایص خوب انسانی است. در کتاب کوری، احترام گذاشتن به شخصیت زن را می‌توان در شخصیت همسر چشم‌پزشک جست‌وجو نمود، زیرا این شخصیت تا آخر داستان بینایی خود را از دست نمی‌دهد.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 14,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 828

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما