عنوان: کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی حسی
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 24
زبان: فارسی
دسته بندی: بازاریابی و امور مالی
چکیده:
چگونه برندهایی نظیر نیسان، آدیداس، اوک، برتس بیز، مایکروسافت و سونی با بهرهمندی از بازاریابی حسی میکوشند تا زنده بمانند و تازه. برندهای جهانی همواره در پی آنند تا «توجه» مردم را به خود جلب کنند. تنها در این صورت است که میتوانند زنده بمانند.
فهرست:
تازهترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه
آدیداس و خلق تجربهای جدید برای خرید
گوشی هوشمند سونی در لیوان نوشابه
بیلبوردی برای از بین بردن چروکهای پوست
پشتیبانی خرید:
09332126947
مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا