دانلود کتاب صوتی به نوبت


دانلود کتاب صوتی به نوبت

عنوان کتاب: به نوبت

نویسنده: لوئیجی پیراندلَو

مترجم: بهمن فرزانه

گوینده: میکائیل شهرستانی، مهرخ افضلی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 7

حجم کل فایل ها: 145 مگابایت

مدت زمان پخش: 2 ساعت و 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی به نوبت The Turn اثر لوئیجی پیراندلو Luigi Pirandello نویسنده ایتالیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات روایت فاجعه‌ای است ناشی از فقر و خطا.

آلتو جوانی نجیب‌زاده اما فقیر، عاشق دختر زیبایی به نام استلینا شده ، اما پدر پیر استلینا نمی‌خواهد دخترش بعد از ازدواج ـ همچون او ـ با فقر و مسکنت زندگی کند. بنابراین، با وجود اطلاع از عشق بین آلتو و استلینا ،در صدد است تا شوهر ثروتمندی برای دخترش پیدا کند و در این راه قصد دارد استلینا را به ازدواج پیرمرد ثروتمند 72 ساله ایکه البته چهار زن قبلی خود را هم روانه قبرستان کرده ، درآورد.

دلیل پدر برای چنین کار نامتعارفی این است که اگر دخترش با پیرمرد پولدار ازدواج کند با مرگ او که به زودی هم انتظار اتفاق افتادنش هست ، دخترش خوشبخت خواهد شد و حتی میتواند باجوان مورد علاقه ی خود آلتو هم ازدواج کند.

لوئیجی پیراندلو نمایشنامه نویس و قصه پرداز مشهور ایتالیایی همواره در آثارش به مرز میان واقعیت و خیال اشاره می کرد و نقاب چهره واقعی آدمی را عاملی برای درک نکردن حقیقت می دانست.

پیراندلو در آثار خود، به خصوص در متون نمایشی، افرادی را به نمایش درمی‌آورد که همواره گرفتار هوس و تمایلات متضاد خود هستند و میان واقعیت و خیال سرگردانند. تعدادی از آنها علیه نقاب هایی که جامعه برایشان به ضرورت ایجاد می‌کند با شجاعت قیام می کنند؛ تعدادی در طول زندگی نقابشان محو و چهره واقعی‌شان نمایان می‌شود و تعدادی دیگر این نقاب را می‌پذیرند و با آن زندگی می‌کنند، اما همه شخصیت‌های داستانی این نویسنده با زدن صورتک، واقعیت موجودشان را به طریقی انکار می‌کنند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 12,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 721

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما