عنوان: بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 25
زبان: فارسی
دسته بندی: مدیریت
چکیده:
بازاریابی عصبی چیست؟
هدف بازاریابی عصبی
مشکل ازدیاد پیامهای تبلیغاتی
خرید از فروشنده نامناسب
خرید از سایتی که جعلی به نظر میرسد
آیا بازاریابی عصبی در کسبوکارهای کوچک قابل استفاده است؟
آنچه مشتریان درباره سلیقه خود میگویند که با خریدهای آنها سازگار نیست!
ورود به مغز انسان و برملا شدن راز
مقایسه الگوها
سه بخش اصلی مغز
تصمیمات خرید
مقصود از بازاریابی چیست؟
بازاریابی ویروسی راهبردی چیست؟
بازاریابی ویروسی
دلیل محبوبیت بازاریابی ویروسی
انواع بازاريابي ويروسي
مشکلات بازاريابي ويروسي
برخی راهکارهای غلبه بر مشکلات بازاریابی ویروسی
منابع
قسمتی از متن:
بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصبشناسی است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.
بازاريابي ويروسي هر استراتژي است که افراد را به انتقال پيام بازاريابي به ديگران تشويق میکند و ايجادکننده امکان رشد ترويجي در نمايش و نفوذ پيام است.
و ...
پشتیبانی خرید:
09332126947
مبلغ واقعی 18,000 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,300 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا