دانلود کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید


دانلود کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید

عنوان کتاب: زندگی خود را دوباره بیافرینید

نویسنده: جِفری ای. یانگ، جنِت اس.کلونسو

مترجم: حسین حمیدپور، الناز پیرمرادی، ناهید گلی زاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 39

حجم کل فایل ها: 299 مگابایت

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید اثری مشترک از دکتر جِفری ای یانگ و ژانت اس کلوسکو در زمینه خودیاری و روانشناسی موفقیت است. در این کتاب یازده الگوی رفتاری مخرب و تکراری، که با خودانگاره ی منفی ارتباط دارند، مشخص شده‏ اند. ضمن شرح حال بیماران واقعی، باید این رو هم مد نظر داشت که مؤلفان این کتاب نشان می‌دهند چگونه هر یک از این الگوهای ناکارآمد از تجارب کودکی منشاء گرفته و خود، مبنایی برای ارزیابی خویشتن در بزرگسالی می‌ شوند.

در ادامۀ کتاب، برنامه ای عملی با استفاده از تکنیک ‌های تجربی (تماس با کودک درون) و شناختی (بازنویسی خود و جایگزینی آن با الگوی ناکارآمد) و رفتاری (شناسایی رفتارهای خاص و تغییر آنها) معرفی می‌شود. این کتاب وسیله قدرتمندی‌ برای کار با مراجعان براساس رویکردهای شناختی و طرحواره‏ درمانی است.

یانگ و کلوسکو بر اساس خلاقیت و تدبیراندیشی توانسته‌اند ابزارهای اثرگذاری برای تغییر روابط بین‏‌ فردی و روابط شغلی تدوین کنند. به دنبال تغییر در روابط بین‏ فردی و روابط شغلی، زندگی تغییر شگرفی خواهد کرد. کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید نشان می‌دهد که نویسندگان از بینش بالینی، حساسیت و شفقت خاصّی برای راه‌ حل اندیشی مشکلات بین‏ فردی و مشکلات شغلی برخوردارند.

آیا مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند؟ آیا حس‌ می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما، به اندازه کافی به شما اهمیت نمی‌دهند یا درکتان نمی‌کنند؟

آیا حس می‌کنید که ذاتا فردی دچار کمبود هستید که هیچکس نمی‌تواند شما را بپذیرد یا دوست داشته بدارد؟ آیا از آنجا که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید، هرگز به آنچه که می‌خواهید نمی‌رسید؟ آیا هرگز نمی‌دانید که نیازهای شما حقیقتا چه هستند؟

آیا حس می‌کنید اتفاق بدی رخ می‌دهد که باعث می‌شود زخمی معمولی ترسی سهمگین در شما به وجود می‌آورد؟ فارغ از هر اندازه تحسین عمومی و تایید اجتماعی که از دیگران دریافت می‌کنید، آیا همچنان احساس نارضایتی، ناکامی و حق نشناسی می‌کنید؟

کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید با سوالات بالا آغاز می‌شود و از آن‌ ها به عنوان تله یاد می‌کند. در کتاب با یازده تله رایج در زندگی که ریشه بسیاری از مشکلات عاطفی و کاری ما هستند آشنا می‌شویم...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 25,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 10596

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما