عنوان: استراتژی برند
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 29
زبان: فارسی
دسته بندی: کسب و کار
چکیده:
تعریف برند
اهمیت برند
ارزش مالی نام تجاری
استراتژی نام تجاری
چرخه برنامه ریزی استراتژیک
استراتژی کسب و کار
توصیف و بیان آرم تجاری
اصول برندسازی
قسمتی از متن:
برند: علامت تجاری یك نام، لغت، علامت، نشانه، طرح یا نشان تجاری می باشد كه برای شناسایی یك محصول یا خدمات یك تولید كننده یا گروهی از تولید كنندگان بكار می رود و برای متمایز كردن آنها از رقبایشان می باشد. یك علامت تجاری دارای اجزای كاربردی و احساسی می باشد كه یك رابطه ای را بین مشتری و آن محصول یا خدمت برقرار میكند.
پشتیبانی خرید:
09332126947
مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا