دانلود کتاب صوتی حافطه نامحدود


دانلود کتاب صوتی حافطه نامحدود

عنوان کتاب: حافظه نامحدود (میکروکتاب)

نویسنده: کوین هورسلی

مترجم: سبکتو

گوینده: دادبه دادمهر

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 7

حجم کل فایل ها: 91 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 42 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی حافظه نامحدود (میکروکتاب)، به شما آموزش می‌دهد تا با استفاده از روش‌هایی ساده و کاربردی به راحتی اطلاعات مختلف و مفاهیم پیچیده را به ذهن بسپارید و حافظه خود را برای یادگیری سریع‌تر و بهره‌وری بیشتر تربیت کنید. این کتاب یکی از آثار پرفروش وال استریت ژورنال و شماره یک کتاب‌های حافظه در آمازون است.

شاید برایتان تعجب‌آور باشد که بفهمید بیشتر مردم حتی از ده درصد توانایی حافظه خود استفاده نمی‌کنند و از ظرفیت‌ها و قدرت مغز خود بی‌خبر هستند. در کتاب صوتی حافظه نامحدود (Unlimited Memory) یاد می‌گیرید که چگونه متخصصان برتر حافظه در جهان، هر زمان که بخواهند می‌توانند هر اطلاعاتی را به خاطر بسپارند و حال شما چگونه می‌توانید مانند آن‌ها و یا حتی فراتر از این افراد، داده‌های مختلف را در ذهن خود ثبت کنید و هر زمان که خواستید با تمرکز بالا اطلاعات مورد نظر را به یاد آورید.

کوین هورسلی در میکروکتاب حافظه نامحدود با استفاده از روش‌های علمی و نشان دادن ظرفیت‌های خاص و پرقدرت مغز، به شما آموزش می‌دهد که چگونه بهره‌وری خود را دوبرابر کرده و از اتلاف وقت، استرس و اشتباهات در زندگی شخصی و کاری دوری کنید. این کتاب پرفروش برای اولین بار در سال 2014 منتشر شده و هم اکنون به بیش از ده زبان دنیا از جمله فرانسه، چینی، روسی، کره‌ای، اوکراینی و لیتوانیایی ترجمه شده است. اگر شما هم بارها به خاطر حواس پرتی و کمبود حافظه اعصاب‌تان خرد شده و جلوی آشنایان خود شرمگین شده‌اید؛ اگر می‌خواهید با یک حافظه قوی در محل کار و درس خود بدرخشید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

یکی از سخنران حرفه‌ای در سطح بین المللی کوین هورسلی (Kevin Horsley) نام دارد. او نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال و دارای رکورد جهانی‌ست. در طول 25 سال گذشته، هورسلی حافظه و ظرفیت‌های آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و جزو معدود افرادی به شمار می‌رود که عنوان استاد بزرگ حافظه را کسب کرده است. این محقق و نویسنده آمریکایی دارنده مدال قهرمانی حافظه جهانی و دارنده رکورد جهانی تست‌های حافظه اورست است. همچنین کوین هورسلی نویسنده چهار کتاب و طراح یک بازی در دانشگاه شمال غربی دانشگاه وال است و به سازمان‌ها نیز برای بهبود یادگیری، انگیزه، خلاقیت و تفکر آن‌ها کمک می‌کند.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 8,500 تومان    9% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,735 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 519

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما