دانلود کتاب صوتی سفر روح + pdf


دانلود کتاب صوتی سفر روح + pdf

عنوان کتاب: سفر روح

نویسنده: مایکل نیوتن

مترجم: محمود دانایی

گوینده: آسمان مصطفایی

فرمت فایل ها: mp3 ، pdf

تعداد فایل ها: 43

حجم کل فایل ها: 289 مگابایت

تعداد صفحات: 357

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «سفر روح» توسط دکتر «مایکل نیوتن» نوشته شده است. نویسنده در کتاب مذکور به بررسی عالم پس از مرگ و حالات روح در این عالم پرداخته است. همچنین قابل‌ذکر است که مخاطب از طریق مطالعه این کتاب می‌تواند با طبقات مختلف برزخ آشنا شود. به جرئت می‌توان ادعا نمود که کتاب صوتی سفر روح، نخستین کتابی است که براساس دسترسی به حافظه پنهان انسان‌های متعدد نوشته شده است؛ بنابراین یافته‌های این کتاب برخلاف یک سری سایر کتاب‌های مشابه که نوشته شده‌اند، براساس بررسی‌های علمی و اثبات شده نوشته شده است. اگر شما نیز در مورد سرنوشت روح انسان پس از مرگ کنجکاو هستید، اگر از مرگ وحشت دارید و یا اگر هر سوال دیگری که در مورد عالم پس از مرگ دارید، کتاب صوتی سفر روح را از دست ندهید.

کتاب صوتی سفر روح حاصل 40 سال پژوهش این نویسنده است. در واقع نویسنده مطالب این کتاب را براساس اظهارات مراجعین خود که طی مراحلی آن‌ها را هیپنوتیزم کرده، نوشته است. کتاب صوتی سفر روح به مراحل مختلفی که روح انسان پس از مرگ طی می‌کند تا مجدد برای زندگی جدید به عالم خاک بازگردد، پرداخته است. نتیجه تحقیقات صورت گرفته توسط مایکل نیوتن در کتاب صوتی سفر روح بدین شرح است که عالم برزخ عالمی کاملا واقعی و سرشار از مهر و محبت است.

مایکل نیوتن؛ نویسنده، محقق و روانشناس آمریکایی در تاریخ 9 دسامبر سال 1931 در کالیفرنیا متولد شد. وی مدرک دانشگاهی خود را در رشته‌های بهداشت فکر و روان از موسسه‌های آموزش عالی آمریکا اخذ نموده است. دکتر مایکل نیوتن چیزی بالغ‌بر 30 سال از عمر خود را در جهت بررسی عوالم پس از مرگ و اتفاقاتی که پس از مرگ برای روح انسان رخ می‌دهد، صرف نموده است. وی حاصل 30 سال پژوهش و بررسی خود را در غالب کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها و تدریس در دانشگاه‌های معتبر آمریکا به دیگران انتقال داده است. وی از جمله کسانی است که موفق شده از طریق بررسی‌های علمی خود به بررسی و شناخت تجربیات روح آدمی دست یابد. همچنین قابل‌ذکر است که از دکتر مایکل نیوتن به عنوان یکی بهترین معالجان از طریق خواب‌درمانی یاد می‌شود و در این زمینه مراجعین بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. او با ثبت اظهارات و گفته‌های مراجعین خود در حین هیپنوتیزم به اطلاعات مفیدی در خصوص کمال روحی انسان دست یافته است. از جمله دیگر آثار این نویسنده می‌توان به سرنوشت روح اشاره نمود.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 17,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,150 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 538

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما