دانلود کتاب صوتی معجزه: 26 روز سپاسگزاری برای آینده‌ای شگفت انگیز


دانلود کتاب صوتی معجزه: 26 روز سپاسگزاری برای آینده‌ای شگفت انگیز

عنوان کتاب: معجزه: 26 روز سپاسگزاری برای آینده‌ای شگفت انگیز (میکروکتاب)

نویسنده: راندا برن

مترجم: سبکتو

گوینده: دادبه دادمهر

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 50 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 30 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب معجزه یا ۲۶ روز سپاسگزاری برای آینده‌ای شگفت انگیز اثری از نویسنده کتاب معروف راز، راندا برن است. راندا برن در کتاب معجزه یک گام جلوتر برداشته و از اثر سپاسگزاری در یک برنامه ۲۶ روزه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌ها سخن می‌گوید. این میکروکتاب تجربیات و راهنمایی‌های راندا برن در مورد معجزه سپاسگزاری است که توانسته زندگی او را دگرگون سازد. او در این میکروکتاب با ارائه ۲۶ درس به خوانندگان خود تلاش دارد تا آنها را به این باور برساند که سپاسگزاری، زندگی‌شان را دگرگون خواهد کرد. اگر به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در نوع نگرش خود به زندگی هستید و مهم‌تر از همه به معجزه شکرگزاری اعتقاد دارید، این کتاب برای شماست.

راندا برن، نویسنده معروف استرالیایی است که با نوشتن کتاب راز و تولید یک فیلم از آن توانست مخاطبان بسیاری را به خواندن آثارش دعوت کند و زندگی انسان‌های زیادی را نجات دهد و امید به زندگی را به آنها بازگرداند. او در سال ۲۰۰۴ پس از مرگ پدرش دچار افسرگی شدید شد و با تشویق دخترش شروع به مطالعه کتاب‌های روانشانسی قدیمی و تحقیق درباره تفکر مثبت و قوانین جذب کرد. او زندگی خود را در راه اشاعه این فرهنگ وقف نموده و پس از کتاب پرفروش راز، دست به انتشار کتاب‌های کامل‌تری مثل معجزه، قهرمان، قدرت و.. کرده است که هر کدام به صورت تخصصی‌تر به مباحث قانون جذب می‌پردازند.

بخشی از کتاب:

هر موقعیت منفی که در زندگی ما وجود دارد به دلیل ناسپاسی است که ایجاد می‌شود. اگر برای هر یک از نعمت‌های زندگی‌مان از خداوند سپاسگزاری نکنیم؛ به شکلی ناخواسته آن نعمت را کم‌اهمیت و عادی می‌پنداریم. همین کم‌اهمیت و عادی پنداشتن نعمت‌ها، علت اصلی جذب کردن رویدادهای منفی به زندگی‌مان محسوب می‌شود و اتفاق افتادن معجزه‌ها را در زندگی‌مان متوقف می‌کنیم.

وقتی سپاسگزار هستید، منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود. وقتی سپاسگزار هستید، عیب‌جویی کردن از دیگران و سرزنش آنها برایتان غیرممکن می‌شود. وقتی سپاسگزار هستید؛ غمگین بودن یا داشتن هر گونه احساس منفی برای شما غیرممکن می‌شود. بهترین خبری که وجود دارد این است که با سپاسگزاری، می‌توانید هر موقعیت منفی را در مدت کوتاهی تغییر دهید. موقعیت‌های منفی با سپاسگزاری به شیوه‌ای معجزه‌آسا ناپدید خواهند شد.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 8,500 تومان    9% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,735 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 393

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما