دانلود کتاب صوتی ما تمامش می کنیم


دانلود کتاب صوتی ما تمامش می کنیم

عنوان کتاب: ما تمامش می کنیم

نویسنده: کالین هوور

مترجم: آرتمیس مسعودی

گوینده: آنالی طاهریان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 22

حجم کل فایل ها: 177 مگابایت

مدت زمان پخش: 13 ساعت و 44 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

انسان‌ها در مسیر زندگی بر سر دوراهی تصمیم قرار می‌گیرند که گاهی تصمیم برای رفتن در مسیر درست سخت است. «کالین هوور» در کتاب «ما تمامش می‌کنیم» تصمیم‌های زندگی یک زن را به تصویر کشیده و راه‌های بیشماری را که پیش روی او قرار دارد بیان می‌کند؛ و مخاطب را با او در جهت تصمیم‌گیری درست هدایت می‌کند. «هوور» در «کتاب ما تمامش می‌کنیم» عشق، خشونت، گذشت و عقلانیت را به دور از کلیشه‌های همیشه و با پایانی متفاوت بیان کرده است.
«...آرام آه می‌کشم، چشم‌هایم را می‌بندم و سرم را به دیوار گچی پشتم تکیه می‌دهم. به دنیا ناسزا می‌گویم که این آرامش تأمل برانگیز را از من دریغ کرد. حداقل کاری که دنیا می‌تواند در ساعت‌های پایانی امروز برایم انجام دهد، آن است که صدای پا، متعلق به یک زن باشد، نه یک مرد. اگر قرار است با کسی مصاحبت داشته باشم، ترجیح می‌دهم زن باشد. من به اندازه کافی قوی هستم و احتمالاً در بیشتر موارد، می‌توانم خودم را کنترل کنم اما در حال حاضر آنقدر راحتم که دلم نمی‌خواهد نصفه شبی، با یک مرد عجیب، روی پشت بام تنها باشم و آرامشم را از دست بدهم...»

کالین هوور در سال 1979 در تگزاس آمریکا به دنیا آمد و در سال 2011 اولین رمان خود «بسته» را منتشر کرد. وبلاگ نویس معروف «ماریس بلک» به این رمان پنچ ستاره اعطا کرد؛ و این کتاب به سرعت از پرفروش‌های نیویورک تامز شد. وی کتاب‎های زیادی را به رشته تحریر در آورده، که اغلب آن‌ها جوایز و دستاوردهای خوبی را به خود اختصاص دادند؛ مانند: ما تمامش می‌کنیم، عقب نشینی، این دختر و ... کالین هوور در مصاحبه‌ای بیان می‌کند که کتاب «ما تمامش می‌کنیم» سخت‌ترین کتابی است که تا کنون نگاشته است و این کتاب را بیشتر از بقیه کتاب‌هایش دوست دارد.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1011

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما