دانلود کتاب صوتی کی بود کی بود؟


دانلود کتاب صوتی کی بود کی بود؟

عنوان کتاب: کی بود کی بود؟

نویسنده: کارول تاوریس، الیوت ارونسون

مترجم: سما قرایی

گوینده: فروغ حداد

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 19

حجم کل فایل ها: 386 مگابایت

مدت زمان پخش: 14 ساعت و 5 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی کی بود کی بود؟ نوشته‌ی کارول تاوریس و الیوت ارونسون، به شما نشان می‌دهد که چرا و چگونه بسیاری از اشتباهات‌تان را بدون آنکه متوجه نحوه عملکرد آن باشید، توجیه می‌کنید و مسئولیت بسیاری از مسائل را به طور ناخودآگاه نمی‌پذیرید. این اثر درخشان در سال 2008 موفق شد نامزد دریافت جایزه کتاب ویلیام جیمز شود.

چرا وقتی همه چیز از هم می‌پاشد، مردم از مسئولیت طفره می‌روند؟ چرا دعواهای بی‌پایان زناشویی بر سر اینکه حق با کیست، هیچ وقت تمام نمی‌شود؟ چرا مردم می‌توانند ریا و دورویی را در دیگران ببینند اما در خودشان چنین چیزی نمی‌یابند؟ پس آیا در این صورت همه انسان‌ها دروغگو هستند؟ آیا شما به داستان‌ها و تجربه‌هایی که بیان می‌کنید، اعتقاد و باور کامل دارید؟

کتاب کی بود کی بود؟ (Mistakes Were Made But Not by Me) اثری بسیار جذاب و پرمحتواست که دو روانشناس مشهور اجتماعی با نگاهی دقیق به عملکرد مغز، نشان می‌دهند چرا وقتی دچار اشتباه می‌شوید، آن را به شکلی برای خود توجیه می‌کنید و چگونه تمامی ناسازگاری‌های شناختی را که احساسی ناخوشایند در وجودتان ایجاد می‌کند، از بین می‌برید. درواقع در بسیاری از مواقع شما داستان‌هایی نه چندان درست برای خود و دیگران می‌سازید که درنهایت از خودتان سلب مسئولیت کنید. این کتاب ممکن است دیدگاه‌تان را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر دهد و شما را دچار چالش‌های گوناگون اخلاقی کند. کتاب کی بود کی بود به پشتوانه سال‌ها تحقیق و پژوهش نوشته شده است و نویسندگان آن تلاش کرده‌اند تا موضوع خودفریبی و نحوه عملکرد و آسیب‌های آن را به خوبی شرح دهند و درباره نحوه غلبه و کنترل آن نیز توضیحاتی مفصل ارائه بدهند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کی بود کی بود:

- کتاب کی بود کی بود به نوبه خود سرگرم کننده و روشن کننده است و هنگامی که مفاهیم را در قالب داستان تعریف می‌کند، بسیار جذاب می‌شود. (وال استریت ژورنال)

- این کتاب تاحدی به دلیل شواهد علمی که ارائه می‌دهد و جذابیت و منطقی بودن لحن آن، باعث می‌شود که اثری قانع کننده باشد. با خواندن این کتاب با رمز و رازهای گیج کننده طبیعت انسان بیشتر آشنا می‌شویم و رفتار عزیزانمان، خودمان و همکارانمان بیش از گذشته روشن‌تر می‌شود. (مجله اپرا)

اگر به مباحث رواشناسی علاقه دارید و می‌خواهید چرایی بسیاری از رفتارها و گفتارهای خود و دیگران را بدانید، شنیدن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

کارول تاوریس (Carol Tavris) روانشناس اجتماعی، مدرس و نویسنده‌ای باتجربه است که در حوزه مسائل روانشناختی برای رسانه‌هایی همچون لس انجلس تایمز، نیویورک تایمز، ساینتیک آمریکن و ... می‌نویسد. او عضو انجمن روانشناسی آمریکاست. الیوت ارونسون (Elliot Aronson) نیز یکی از برجسته‌ترین روانشناسان اجتماعی در جهان است که حتی برخی او را یکی از 100 روانشناس تأثیرگذار در قرن بیستم می‌دانند. او یکی از اعضای آکادمی علوم و هنر آمریکاست و تنها روانشناسی به شمار می‌رود که توانسته برنده هر سه جایزه برتر انجمن روانشناسی آمریکا را کسب کند.

در بخشی از کتاب صوتی کی بود کی بود می‌شنویم:

آدم از همان بچگی یاد می‌گیرد که برخورد پرخاشجویانه‌اش را توجیه کند. بچه‌ها خواهر یا برادر کوچک‌ترشان را می‌زنند. او می‌زند زیر گریه و آن‌ها بی‌درنگ می‌گویند: خودش شروع کرد، حقش بود! بیشتر والدین این کار بچه‌ها را که خودشان را توجیه می‌کنند، چندان مهم نمی‌شمارند که البته معمولا هم چندان مهم نیست. اما وقتی می‎فهمیم همین ساز و کار است که پایه رفتار دار و دسته‌های زورگویی می‌شود که برای بچه‌های کوچک‌تر قلدوری می‌کنند، دیکتاتورهایی که اقلیت‌ها را زندانی و شکنجه می‌کنند و سربازانی که به غیرنظامیان آزار می‌رسانند، کارمندانی که به کارمندان‌شان اجحاف می‌کنند، عشاقی که همدیگر را اذیت می‌کنند، پلیس‌هایی که مظنون را حتی پس از تسلیم شدنش کتک می‌زنند، قضیه جدی‌تر می‌شود.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 482

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما