کتاب صوتی کافه اروپا


کتاب صوتی کافه اروپا

عنوان کتاب: مهارتهای کاربردی فروش تلفنی

نویسنده: اسلاونکا دراکولیچ

مترجم: نازنین دیهیمی

گوینده: نگار اسماعیلی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 27

حجم کل فایل ها: 287 مگابایت

مدت زمان پخش: 9 ساعت و 53 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی کافه اروپا مجموعه‌ای از جستارها و مقالاتِ اسلاونکا دراکولیچ درباره‌ی زندگی مردم اروپای شرقی در دوران حاکمیت کمونیست‌هاست. گوش سپردن به این اثر صوتی که ذیل مجموعه‌ی تجربه و هنر زندگی به انتشار رسیده، به قدم زدن در خیابان‌های پراگ و ورشو و صوفیه در میانه‌ی قرن بیستم می‌مانَد. امری که بیش از هر چیز نشان‌دهنده‌ی قلم گیرا و دقت نظر نویسنده در گزارشِ جزییات است.

جهان و در مرکز آن قاره‌ی اروپا، پس از اتمام جنگ جهانی دوم، به دو اردوگاه متخاصم تقسیم شد. رهبری یک اردوگاه (موسوم به بلوک شرق) را اتحاد جماهیر شوروی بر عهده داشت، و سردمداری اردوگاه دیگر (موسوم به بلوک غرب) با ایالات متحده‌ آمریکا بود. تفاوت سطح زندگی در کشورهای متعلق به هر یک از این دو اردوگاه، بسی چشمگیر و پررنگ بود. در حالی دولت‌های متعلق به اردوگاه غرب، به یاری اقتصاد بازار آزاد و اصول لیبرالیستی در سیاست، دست به کار جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ شده بودند، مردمان اروپای شرقی که کشورهایشان کم‌وبیش بدل به مستعمره‌‌ی اربابان کرملین‌نشین شوروی شده بود، خود را گرفتار فشارهای بی‌امان اقتصادی، سرکوب‌های بی‌رحمانه‌ی سیاسی و زوال فزاینده‌ی فرهنگی می‌دیدند.

البته اوضاع به این منوال نماند و پس از چند دهه‌ی سخت و دشوار، با سلسله‌ای از انقلاب‌های مسالمت‌آمیز که در کشورهایی چون لهستان، چکسلواکی، رومانی و آلمان شرقی به وقوع پیوست، استیلای کمونیسم بر اروپای مرکزی به پایان رسید. با این حال، اثرات سال‌ها حاکمیت جور و وحشت، هنوز که هنوز است از روح و روان زنان و مردان کشورهای نامبرده پاک نشده است.

کتاب کافه اروپا (Café Europa) که اکنون نسخه‌ی شنیداری آن را پیش رو دارید، گزارشی جذاب از آن دوران است. اسلاونکا دراکولیچ که خود از اهالی اروپای شرقی در میانه‌ی قرن بیستم بوده، با استفاده از مشاهدات شخصی و البته گفته‌ها و نوشته‌های پرشمار دیگران، مجموعه‌ای از مقالات به‌هم‌پیوسته‌ را فراهم آورده که عمیقاً قابل‌ تأمل و آموزنده‌اند. با گوش سپردن به کتاب صوتی کافه اروپا، نه تنها واقعیات تاریخی بسیاری را فرامی‌گیریم، بلکه همچنین، چنانچه گویی سر کلاس درس علوم سیاسی نشسته باشیم، با سازوکارهای ارعاب، تهدید و سرکوبی آشنا می‌شویم که دولت‌های تمامیت‌خواه مدرن، آن‌ها را تحت لوای آرمان‌هایی پوشالی، برای کنترل ذهن و جسم شهروندان خود به کار می‌گیرند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 273

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما