دانلود پکیج صوتی جذب همدم


دانلود پکیج صوتی جذب همدم


عنوان
: جذب همدم

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 17

حجم کل فایل ها: 450 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 40 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

 

شاید برات جالب باشه که بدونی کمتر از ۲۰ درصد افراد جامعه به صورت جدی برای رسیدن به خواسته هاشون تلاش می کنند و از میان این ۲۰ درصد کسانی موفق خواهند شد که اصول و قواعد اون چیزی که می خواهند بهش برسند رو یاد داشته باشند . اگر در مورد قانون حاکم برجهان هستی یا همون قانون جذب اطلاعاتی داشته باشی ، حتما میدونی تنها زمانی میتونی به اون چیزی که می خواهی برسی که ذهنت دقیقا هم فرکانس با اون خواسته ات باشه و در مدار صحیح قرار بگیری . برای جذب همدم رویایی ات دقیقا با خصوصیات دلخواهت ، تنها کاری که لازمه انجام بدی اینه که صرفا از همین سیستم که بهت آموزش میدیم استفاده بکنی … اما یه سوال خیلی مهم و اساسی : آیا واقعا دوست داری که در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها در چند گام ساده و طلایی همسر رویایی خودت رو دقیقا با خصوصیات دلخواهت جذب کنی و با اون یک زندگی شاد و خوشبخت رو شروع کنی ؟ اگر جوابت مثبته … پس یک تصمیم قدرتمند بگیر و با ما همراه شو. قراره نکات ، تکنیک ها ، اصول و قواعدی رو بهت آموزش بدیم که دقیقا میتونه تو رو به خواسته ات برسونه …
اگر جزء اون دسته از افرادی هستی که با تمام وجود میخواهی همسر دلخواهت رو دقیقا با خصوصیاتی که دوست داری داشته باشه رو به سمت خودت جذب کنی اما نمی دونی چه طوری ؟!!
اگر جزء اون دسته از افرادی هستی که ازدواج کردی اما مسائلی باعث شده احساس کنی عشق که بین تو و همسرت کم شده و می خواهی که همسرت رو شیفته خودت کنی اما نمی دونی چه طوری ؟!!
اگر جزء اون دسته از افرادی هستی که یه روزی تصمیم گرفتی همسر دلخواهت رو جذب کنی … کتابهای زیادی خوندی ، هزینه های زیادی رو کردی ، اما احساس می کنی یه جای کار می لنگه …
و در نهایت اگر جزو اون دسته از افرادی هستی که رابطه های زیادی رو داشتی اما هیچ کدام از اونها رو لایق خودت نمی دیدی و حالا می خواهی دقیقا همون شخص لایق رو وارد زندگیت کنی … بهت تبریک میگم ، چون این دقیقا همون منبعی هست که بهش نیاز داری!!

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 480

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما