دانلود کتاب زبان بدن


دانلود کتاب زبان بدن

عنوان کتاب: زبان بدن

نویسنده: آلن پیز

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 203

مترجم: سید محمود هاشمی، فاطمه شعیبی

ناشر: انتشارات نواندیش

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب «زبان بدن»، هر جزء از زبان حرکات بدن را به طور جداگانه بررسی کرده است، البته ارتباط غیرکلامی، یک فرآیند پیچیده است که شامل انسان‌ها، کلمات، اصوات و حرکات بدن می‌شود. این کتاب، سعی کرده تا به خواننده دید وسیع‌تری از ارتباطات با سایر انسان‌ها بدهد تا شاید او درک عمیق‌تری از سایرین و همچنین از خود به‌دست آورد.

کتاب «زبان بدن»، در ابتدا به منظور یک راهنما برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها، مدیران فروش و مدیران اجرایی تدوین شد و در ده سالی که تحقیقات و گردآوری آن طول کشید، به نحوی گسترش یافت که هر فردی، صرف نظر از حرفه یا موقعیت اجتماعی‌اش، بتواند در جهت ایجاد درک بهتری از پیچیده‌ترین رویداد زندگی، یعنی برخورد رو در رو با دیگران، از آن استفاده کند. این کتاب، چکیده‌ای از یافته‌های دانشمندان رفتارگرا در مورد ارتباطات غیرکلامی تا آن زمان است.

چارلی چاپلین و بسیاری دیگر از هنرپیشگان فیلم‌های صامت، پیشگامان فنون ارتباط غیرکلامی بوده‌اند. خوبی و بدی هر هنرپیشه‌ای مستقیماً به این نکته بستگی داشت که تا چه حد قادر باشد برای برقرارکردن ارتباط موثر از ایما و اشاره و دیگر حرکات و علائم جسمی سود جوید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 429

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما