دانلود کتاب صوتی قرار بوده تو شاد باشی


دانلود کتاب صوتی قرار بوده تو شاد باشی

عنوان کتاب: قرار بوده تو شاد باشی

نویسنده: نیل دونالد والش

مترجم: فرخ بافنده

گوینده: نغمه عزیزی پور

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 21

حجم کل فایل ها: 145 مگابایت

مدت زمان پخش: 5 ساعت و 41 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «قرار بوده تو شاد باشی» توسط «نیل دونالد والش»؛ نویسنده برجسته آمریکایی به رشته تحریر درآمده است. نویسنده در این کتاب صوتی به دنبال نشان دادن این نکته به مخاطبان خود است که هر فردی می‌تواند در معنویت تا مقام استادی نیز پیش رود و بدین ترتیب زندگی را از بعد زیباتر و خارق‌العاده‌تر تجربه کند.
نیل دونالد والش در کتاب مذکور از طریق آموزش نکات و مهارت‌هایی از بعد معنوی به دنبال یاری رساندن به مخاطبان خود است تا از این طریق بتوانند به زندگی شادتر دست یابند. در واقع کتاب مذکور به دنبال ارائه فرمولی اعجاب‌انگیز است که تمام ابعاد زندگی شما را دست‌خوش تغییراتی شگرف قرار می‌دهد.
مطالعه این کتاب به تمام افرادی که به نحوی از نگرانی و ناخشنودی نسبت به زندگی‌شان رنج می‌برند، پیشنهاد می‌گردد.

«قرار بوده زندگی شاد باشد. باورت می‌شود؟ این مسئله حقیقت دارد. می‌دانم وقتی به اطرافت نگاه می‌کنی، چنین به نظر نمی‌رسد، ولی حقیقت دارد. قرار بوده که زندگی شاد باشد. قرار بوده که تو شاد باشی؛ و اگر در حال حاضر شاد هستی، قرار بوده شادتر باشی. حتی اگر خیلی شاد هستی، می‌توانی از این هم شادتر باشی. چقدر شاد؟ دقیقاً چقدر شاد می‌توانی باشی؟ خوب... می‌توانی شاد باشی، به همان نهایتی که خدا می‌خواهد».
«هر مشکلی درون خود فرصتی چنان قدرتمند را پنهان کرده است که به معنای واقعی کلمه، مشکل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. بزرگ‌ترین داستان‌های موفقیت توسط آدم‌هایی خلق شده‌اند که مشکل را شناخته‌اند و آن را تبدیل به فرصت کرده‌اند».
«خداوند می‌گوید ما شعبده‌بازانی هستیم که ترفندهای خود را فراموش کرده‌ایم. ما در دنیایی مثل دنیای آلیس در سرزمین عجایب زندگی می‌کنیم، جایی که قسم می‌خوریم چیزی که فلان است، فلان نیست و چیزی که فلان نیست، فلان هست. بااین‌حال، این واقعیت که ما در خیال زندگی می‌کنیم، از قضا همان چیزی است که زندگی‌های ما را هیجان‌انگیز می‌کند و امکان‌هایش را بی‌نهایت».
چون تنها در خیال است که می‌توانیم هرچیزی را که می‌خواهیم داشته باشیم، و هر کاری دلمان خواست بکنیم و هر چیزی را که در آرزوی آن هستیم، خلق کنیم. لوئیز کارول نوشته است:
آلیس گفت: «تلاش کردن بی‌فایده است. کسی چیزهای غیرممکن را باور نمی‌کند.» ملکه گفت: «به گمانم به قدر کافی تمرین نکرده‌ای. من قبل از صبحانه شش تا چیز غیرممکن را تصور می‌کنم!»
«خدا یک موجود برتر در آسمان نیست که همان تمایلات و نیازهای عاطفی را داشته باشد که انسان‌ها دارند، از جمله نیاز به عشق و انتقام. خدا انرژی اصلی زندگی است. اگر بخواهی می‌توانی این انرژی را شعور محض بنامی».
«می‌توانی هر چیزی را که در دنیا می‌خواهی داشته باشی، اگر فقط به قدر کافی به دیگران کمک کنی به چیزی که می‌خواهند برسند».
«زندگی تجلی خود وحدانیت است. خدا تجلی خود وحدانیت است. خدا و زندگی یکی است. وقتی این قضیه را درک کنیم، خدا را در هرجا و هرچیزی می‌بینیم»...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 446

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما