دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن


دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

عنوان کتاب: علم ثروتمند شدن

نویسنده: والاس وتلز

مترجم: محمدصادق غلامحسین زاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 13

حجم کل فایل ها: 68 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی "علم ثروتمند شدن" اثر "والاس د. والتز" برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق درباره‌ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن. میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است.

تفاوت کتاب علم ثروتمند شدن در مقایسه با سایر کتاب‌های که در این زمینه نوشته‌شده است در این است که این کتاب علاوه بر تأکید زیاد که روی فکر کردن در مورد اهداف دارد، براین نکته نیز تأکید می‌کند که تنها با تمرکز فکری روی اهداف نمی‌توان به آن‌ها تحقق بخشید تفکر در مورد تصویر ذهنی مربوط به هدف، بدون هیچ‌گونه تلاشی برای رسیدن به آن رؤیاپردازی محض است و انسان را به خواسته‌هایش نمی‌رساند برای تحقیق خواسته لازم است که فکر با رفتار و عمل شخصی ترکیب شود و انسان با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش کند کتاب علم ثروتمند شدن به‌ درستی روی نقش رفتار شخصی تأکید و می‌گوید قبل از اینکه منتظر تغییر شرایط باشید با رفتار خود شرایط را تغییر دهید.

هدف نویسنده از کتاب علم ثروتمند شدن تشریح علم ثروتمند شدن و جذب ثروت به زندگی است. این کتاب مانند سایر کتاب‌های روانشناسی که در زمینهٔ موفقیت نوشته‌شده است، فرایند کسب موفقیت را تشریح و برنقش تصویرسازی ذهنی برای بخشیدن به هدف تأکید کرده است. کلیه دسترسی شما را به پیشرفتی است که آرزوی ان رادارید. این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد. زمانی که کتاب را می‌خوانید توجه داشته باشید که حدود 100 سال پیش نوشته‌شده است و برخی از کلمات آن قدیمی شده است و شما نیاز دارید که با آن را با ذهنی بازبخوانید و همچنین به یاد داشته باشید که شما به دنبال کشف یک واقعیت حیرت‌انگیز هستید شما به دنبال یادگیری اصول اساسی تولید ثروت و موفقیت در زندگی هستید. با آن همراه شوید و همان‌طور که خود والاس می‌گوید به آن اعتماد کنید و باور داشته باشید. آنچه شما در زندگی لازم دارید در اینجا منتظر شماست و آنچه می‌خواهید با این کتاب در دستان شماست...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1160

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما