دانلود کتاب صوتی 21 قانون شکست ناپذیر پول


دانلود کتاب صوتی 21 قانون شکست ناپذیر پول

عنوان کتاب: 21 قانون شکست ناپذیر پول

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مهدی قراچه داغی

گوینده: محمد یزدانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 24

حجم کل فایل ها: 28 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 5 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی 21 روش عالی قانون شکست ناپذیر پول اثر برایان تریسی شامل ۲۱ روش جهت کسب ثروت است. برایان تریسی با آموختن قوانین تاثیرگذار در این راه به شما برای ایجاد یک دگرگونی عمیق مالی در زندگیتان کمک می‌کند. هر یک از این قوانین می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد. مثل همیشه مهمترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه‌ی شما این است که این اصول و استراتژی‌ها را یاد بگیرید و سپس مدام آن‌ها را در زندگیتان به کار برید تا نتیجه‌ای مشابه صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده اند، بگیرید.

برایان تریسی تاکنون با بیش از ۱۰۰۰ شرکت و کمپانی بزرگ برای رونق در کسب و کارشان مشاوره کرده و برای بیش از ۵ میلیون نفر در بیش از ۷۰ کشور سمینارهای آموزشی ترتیب داده که درصد بالایی از مخاطبانش توانسته‌اند در کسب و کار و تجارتشان به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابند. او سالانه برای ۲۵۰ هزار نفر سمینار آموزشی ارائه می‌دهد.

او به مدت ۳۰ سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از ۷۰ کتاب به تحریر درآورده که اکثر کتاب‌هایش به زبان های مختلف ترجمه شده‌اند. 82 میلیون جلد از کتاب‌های او به مردم کمک کرد تا بیشترین استفاده را از خود و استعدادهایشان ببرند به فروش رسیده است. او در دنیای سخنرانی و نوشتن همچون نوری درخشان است. او اندیشه‌ای باورنکردنی را برای خود و هزاران انسان دیگر عملی کرده و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافته است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 397

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما