دانلود کتاب صوتی مگه در مملکت شما خر نیس


دانلود کتاب صوتی مگه در مملکت شما خر نیس

عنوان کتاب: مگه در مملکت شما خر نیس

نویسنده: عزیز نسین

مترجم: ارسلان فصیحی

گوینده: ارمان سلطان زاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 17

حجم کل فایل ها: 39 مگابایت

مدت زمان پخش: 5 ساعت و 37 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی مگه تو مملکت شما خر نیس؟ مجموعه داستانی نوشته‌ی عزیز نسین و ترجمه‌‌ی ارسلان فصیحی است و با صدای گرم و دل‌نشین آرمان سلطان زاده روایت شده است. کتاب حاضر شامل بهترین داستان‌های طنز عزیز نسین بوده که مترجم آن‌ها را از کل آثارش انتخاب و ترجمه کرده است.

مَحمَت نُصرَت معروف به عزیز نسین نویسنده، طنزنویس و مترجم پر آوازه اهل ترکیه است. بیشتر آثار او، هجویه‌ای است در برابر نابرابری‌های جامعه ترکیه و دشواری‌های زیستی مردم، او موفق به دریافت بیش از ۲۳ جایزه در طول عمر خود شده و کتاب‌هایش به بیش از ۳۰ زبان نیز ترجمه شده ‌است.

بدون شک طنزنویسی یکی از مشکل‌ترین رشته‌های ادبیات جهانی است که کمتر نویسنده‌ای می‌تواند در این راستا به طور کامل موفق عمل کند، اما عزیز نسین با قلم خود سال‌های زیادی علیه ظلم و استبداد نوشت و ظالمان را به سخره گرفت. او با آثار جاودانی‌اش مرزها را در هم نوردید و به نویسنده‌ای فراملیتی تبدیل شد. عزیز نسین می‌گفت: برای من هیچ حد و مرزی متصور نیست و با قلم خود در هر جای دنیا ناله‌ای از انسان‌ها بشنوم آن را به قلم خواهم کشید و به گوش همه جهانیان خواهم رساند.

در بخشی از کتاب صوتی مگه تو مملکت شما خر نیس؟ می‌شنویم:

طوری که انگار دندانش درد بکند، یک دستش را به صورتش گرفته بود و درحالی‌که سرش را به چپ و راست تکان می‌داد، وارد شد. همین‌طور با دست به صورتش می‌زد و مدام می‌گفت: «وای! آبرومون رفت...» می‌شناختمش، آدم مبادی آدابی بود. خیلی تعجب کردم از این‌که به محض ورود، بی‌سلام و کلامی، شروع کرد به زدن خودش و گفتن «وای! آبرومون رفت...» گفتم: خوش اومدین. بفرمایین... خواهش می‌کنم بفرمایین بنشینین...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 543

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما