دانلود کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟


دانلود کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟

عنوان کتاب: آیا تو آن گمشده ام هستی؟

نویسنده: باربارا دی آنجلیس

مترجم: هادی ابراهیمی

گوینده: پانته آ رفیعی، شبنم شایان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 34

حجم کل فایل ها: 226 مگابایت

مدت زمان پخش: 17 ساعت و 16 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ درایت و بینشی را که در فهم واقعیت‌های زندگی احساسی و رشد شخصیتی خود بدان نیاز دارید را به شما می‌دهد.

در کنار نامزدتان نشسته‌­اید و همان‌طور که به چهره او می­‌‌‌‌‌‌نگرید، به آینده زندگی‌تان می‌اندیشید. قرار است با هم ازدواج کنید. دوستش دارید و زندگی‌ بدون او برایتان مفهومی ندارد. ولیکن دودل هستید. چگونه مطمئن شوید که او واقعا نیمه گمشده شماست؟ عاشق شدن تجربه‌ای قدرتمند و جادویی است. در ابتدا هر گفتگو و هر لحظه، کاملا منطقی و درست به نظر می‌رسد. ولیکن خیلی زود جذابیت و شیدایی تبدیل به رابطه‌ای عادی می‌شود و مشکلات زندگی مشترک ظاهر می‌شوند. هفته‌ها و ماه‌ها می‌گذرند تا اینکه یک روز از خود می‌پرسیم آیا او نیمه گمشده من است؟ ما می‌خواهیم در زندگی احساسی خود خوشبخت باشیم و نیز می‌خواهیم که ازدواجمان سرانجام خوبی داشته باشد. بنابراین پرواضح است که هیچ یک از ما عمداً افرادی را انتخاب نمی‌کنیم که برایمان نامناسب باشند. ما حقیقتاً باور داریم که وقتی کسی را انتخاب می‌کنیم، انتخابمان درست است، اما حقیقت تلخ این است که بسیاری از اوقات این انتخاب‌ها به اشتباهاتی تلخ و دردناک مبدل می‌شوند. بسیاری از ما فرد نامناسب را برمی‌گزینیم و سپس می‌اندیشیم که چرا ازدواجمان شکست می‌خورد...

اگر مجرد هستید با این کتاب می‌توانید به ابزار و دستورالعمل‌های لازم جهت انتخابی سالم و موفق دست پیدا کنید و اگر عاشق شده‌اید می‌توانید از درستی رابطه خود و موفقیت آن در آینده 100 درصد مطمئن شوید. هم‌چنین اگر ازدواج کرده‌اید با کمک این کتاب می‌توانید تفاوت‌های‌تان را درک کنید و آن‌ها را متعادل سازید تا بتوانید در کنار هم شادتر زندگی کنید.

باربارا دی آنجلیس روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از 8 میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌ است.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 482

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما