دانلود کتاب صوتی قدرت عادت


دانلود کتاب صوتی قدرت عادت


عنوان کتاب:
 قدرت عادت

نویسنده: چارلز دوهیگ

مترجم: پروین بیات

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 15

حجم کل فایل ها: 227 مگابایت

مدت زمان پخش: 11 ساعت و 40 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «قدرت عادت» توسط «چارلز داهیگ» نوشته شده و در سال 2012 به مرحله چاپ و انتشار رسید. نکته قابل ذکر در مورد این کتاب این است که به مدت 62 هفته به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز بوده است. کتاب صوتی قدرت عادت یکی از کتاب‌های مدیریت جهان است و تا به امروز افراد زیادی از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است.
همچنین این کتاب به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌ها برای مدیران از سوی دانشگاه هاروارد انتخاب شد. چیزی که بیش‌ازپیش نویسنده در کتاب قدرت عادت به آن تاکید کرده است، چگونگی شکل‌گیری عادت‌ها، اثرگذاری و اثرپذیری افراد از عادت‌های شکل‌ گرفته و کاربردهای آن‌ها است.
نویسنده در این کتاب سعی کرده تا چگونگی راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق و تغییر مسیر زندگی را به خواننده آموزش دهد. شایان ذکر است که بسیاری از ایده‌های مطرح شده در این کتاب در ایران نیز قابل‌اجرا بوده، به‌طوری‌که مخاطب با بهره‌گیری از ایده‌های مطرح شده در آن می‌تواند مسیر زندگی خود را به سمت موفقیت هدایت کند.
در معرفی این کتاب در پشت جلد آن این‌گونه آمده است: در این کتاب، چارلز داهیگ به حقیقت اعجاب‌آوری پرداخته است، اینکه افراد تنها زمانی موفق می‌شوند که الگوهایی را که به زندگی انسان شکل می‌بخشند می‌شناسند و یاد می‌گیرند که چگونه آن‌ها را تغییر دهند. این ایده که شما حقیقتا می‌توانید عادات خود را تغیر دهید- موضوع تحقیقات گسترده‌ای در شاخه‌های مختلف علم ازجمله نورولوژی (عصب‌شناسی)، روانشناسی و روانشناسی کاربردی بوده است... .
کتاب صوتی قدرت عادت نتیجه تحقیق و پژوهش بر روی هزاران نفر است. اگر فکر می‌کنید که عادت بدی شما را رنج می‌دهد و یا به دنبال ایجاد عادت خوبی در وجود خودتان هستید، خواندن کتاب قدرت عادت را از دست ندهید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2257

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما