دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد + pdf


دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد + pdf

عنوان کتاب: بنویس تا اتفاق بیفتد

نویسنده: هنریت کلاوسر

مترجم: جهان قطب شاهی، ندا رشیدی

گوینده: معصومه عزیز محمدی

فرمت فایل ها: pdf ، mp3

تعداد فایل ها: 16

حجم کل فایل ها: 247 مگابایت

مدت زمان پخش: 6 ساعت و 6 دقیقه

تعداد صفحات: 245

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ی هنریت کلاوسر، دربردانده‌ی ماجراها و داستان‌های افرادی است که از طریق نوشتن و نیروی جذب توانسته‌اند به خواسته‌ها و اهداف‌شان در زندگی برسند.

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (Write it down, make it happen: knowing what you want and getting it) قدرت اشخاصی که تفکر مثبت دارند و خلاق هستند را به طور خلاصه شرح می‌دهد. این اشخاص بیش از اینکه رویکرد تفصیلی و بی‌معنی داشته باشند، دارای پیام مهمی هستند که با رویکرد "می‌خواهم پس اتفاق می‌افتد" همراه است. اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست خواهید آورد. این اثر، کتابی فوق‌العاده عالی در مورد نوشتن و خلق کردن است. اینکه بدانید چه می‌خواهید و به دستش بیاورید. با وجود تمام تحقیقات روی مغز در سال‌های گذشته، تمام دانش امروزی ما در مورد رشته‌های عصبی پیوند خورده با دو نیمکره‌ی مغز، سیستم شبکه‌ای فعال، و نحوه‌ی عملکرد مغز بشر، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم. بنویس تا اتفاق بیافتد این حس تعجب را دارد و مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است که اهداف شما را تنظیم می‌کند، روی نتیجه تمرکز دارد، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌نماید. عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند، عنصری است که همه‌ی کتاب‌های موفقیت آن را به طور مشترک در خود دارند: اولین قدم نوشتن هدف است.

تجربه ثابت کرده افرادی که اهداف کتبی دارند از زندگی بهتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. اگر سررشته‌ی امور زندگی‌تان را به دست بگیرید و آن‌ها را اداره کنید می‌توانید به رویاهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید. با نوشتن، حوادث اتفاق می‌افتند، دکتر هنریت آن کلاوسر (Henriette Anne Klauser) به شما چگونگی آن را آموزش می‌دهد و خاطر نشان می‌کند، نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد به خواسته‌هایتان برسید. شما در این کتاب داستان‌هایی در مورد مردم عادی می‌خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی‌شان نقش اساسی بازی کرده و رویاهای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کرده است. راهنمایی‌های همه جانبه‌ی دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط مسیر موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.

هنریت کلاوسر نویسنده‌ی کتاب پرفروش و درخشان «نوشتن با دو نیمکره‌ی مغز» است و مدیر منابع نوشتاری است. او مدرک دکتری خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرده است و کارگاه‌هایی در زمینه‌ی غلبه بر اضطراب از طریق نوشتن، خلاقیت و رابطه‌سازی در سراسر دنیا برگزار می‌کند. شرکت‌هایی که برای مشاوره به او مراجعه کرده‌اند جزء شرکت‌های موفقی بوده‌اند. او عضو حرفه‌ای انجمن سخنرانان بین‌المللی و برای انجمن‌های تجاری، دانشگاه‌ها و آژانس‌های دولتی سخنرانی کرده است.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد می‌شنویم:

- چرا خدا باید به تو بیشتر بدهد در حالی که تو در مقابل آنچه که داری ناسپاسی می‌کنی؟

- اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، نوشتن را شروع کنید. نوشتن، مفهومی واقعی خود را خواهد ساخت.

- اگر شما نیت چیزی را با فکر و احترام و دقت در سر داشته باشید، حتما به آن دست پیدا خواهید کرد.

- تا ندانی چه می‌خواهی نمی‌توانی به آن برسی. نوشتن باعث می‌شود تصور روشنی از خواست خود پیدا کنی. خدا می‌تواند چیزی را که می‌خواهی به تو بدهد اما خودت باید به روشنی بدانی که چه می‌خواهی.

- وقتی می‌نویسیم قدر و ارزش چیزهایی را که بعدا به دست می‌آوریم، می‌فهمیم، اما وقتی نمی‌نویسیم مانند این است که پیروزی‌های کوچک را نادیده گرفته، آن‌ها را فراموش کرده و عادی تلقی می‌کنیم. این گونه به مرور قدرناشناس می‌شویم.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 25,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 23,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1042

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما