دانلود کتاب صوتی هو اوپونو پونو: حضور در وضعیت صفر


دانلود کتاب صوتی هو اوپونو پونو: حضور در وضعیت صفر

عنوان کتاب: هو اوپونو پونو: حضور در وضعیت صفر

نویسنده: جو ویتالی

مترجم: فرهاد فروغمند

گوینده: الهه مسعود

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 24

حجم کل فایل ها: 130 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 41 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

دکتر جو وایتلی نویسنده کتاب محدودیت صفر معتقد است که با رجوع به درون خود و پذیرش صد در صدی ‏مسئولیت‌ها وهمچنین با رسیدن به محدودیت صفر یعنی جایی که هچگونه محدودیتی وجود ندارد ‏می‌توان اکثر مشکلات را حل کرد و این کار را توسط روش هو اپونو پونو بیان می‌کند. حالت صفر را ‏که درآن هیچ محدودیتی وجود ندارد می‌توان به عشق خالص تفسیر کرد.‏

احتمالاً دکتر جو وایتلی را از فیلم راز به یاد می‌آورید. در آن هنگام حدود ده سال بود که با آثار او آشنا بودم و تقریباً تمامی کتاب‌ها و اکثر مقالاتش را خوانده بودم. او در یک فایل صوتی که آن را دانلود کرده بودم به صراحت از هو اوپوتو پوتو تعریف و تمجید می‌نمود. پس از مدتی هم کتابی درباره آن به رشته تحریر درآورد که ترجمه آن در دست شماست.

بگذارید این طور بگویم: هر کسی عینکی دارد که دنیا را از پشت آن میبیند. تمامی مذاهب، فلسفه ها، درمانها، نویسنده ها، سخنرانان، اساتید دنیا را از طریق چهارچوب ذهنی خاصی درک می نمایند. در این کتاب می آموزید که چگونه عینک جدیدی بزنید که از همه ی عینک های دیگر بهتر باشد. وقتی هم که در این کار موفق شوید به جایی میرسید که آن را محدودیت صفر می نامیم.

هو اوپونو پونو به طور خلاصه به معنی درست کردن اشتباهات و فرایند تحول است.‏

همیشه می دانستم که “مسئولیت کل” به این معنی است که من مسئولم برای همه ی کارهایی که انجام می دهم و هر آنچه که فکر می کنم . به نظر من همه ی مردم در مورد “مسئولیت کل” این طور فکر می کنند: ما مسئول آنچه انجام می دهیم هستیم نه آنچه که انجام می شود!

به طور کامل مسئولیت همه چیز در زندگی خود را بر عهده بگیرید. باید مسئولیت صددرصد زندگی ‏خود را بپذیریم بدون هیچگونه استثناء بهانه و یا راه گریزی. مسئولیت کامل یعنی پذیرش همه چیز حتی ‏افرادی که همراه با مشکلاتشان به زندگی شما وارد می‌شوند، چون مشکلات آن‌ها مشکلات شما نیز ‏هست، آن‌ها در زندگیتان حضور یافته‌اند و اگر مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید باید مسئولیت ‏کامل آنچه را هم که آنان تجربه می‌کنند قبول کنید.‏..

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 15,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1052

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما