دانلود کتاب صوتی غلاغه به خونش نرسید


دانلود کتاب صوتی غلاغه به خونش نرسید

عنوان کتاب: غلاغه به خونش نرسید

نویسنده: ابوالفضل زرویی نصرآباد

گوینده: نیما رئیسی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 26

حجم کل فایل ها: 230 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 1 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «غلاغه به خونه‌اش نرسید» اثر «ابوالفضل زرویی نصرآباد» است. این کتاب شامل داستان ها و حکایت های کوتاه در قالب طنز می‌باشد که از افسانه‌ها و قصه‌های قدیمی الهام گرفته‌شده و با مسائل و انسان‌های مدرن و امروزی درهم‌آمیخته شده‌اند.

قالب داستان برای انسان‌ها در هر سن و موقعیتی همواره شیرین و اثرگذار بوده است و از گذشتگان دور تا به امروز هرگاه می‌خواستند مسئله‌ای در اذهان بیشتر باقی بماند و بیشتر تأثیرگذار باشد آن را در قالب یک داستان بیان می‌کردند. در این کتاب نیز جناب زرویی با توجه به افسانه‌های کهن و فولکلور ایرانی قصه‌ها و حکایت‌هایی را نوشته است که گرچه ویژگی‌های آن افسانه‌ها را دارند ولی درعین‌حال دارای ویژگی‌های بسیار مدرن و امروزی نیز هستند. دختری که گرچه به‌ظاهر دختری از زمان‌های گذشته است اما در فضای مجازی به دنبال همسریابی است، شترمرغی که جعبه سیاه دارد و پرواز می‌کند. این کتاب سرشار از نمونه‌هایی ازاین‌دست است.

طنز در این کتاب بسیار شیرین و لطیف بوده و خوش نشسته است. از تکنیک‌های طنز استفاده‌شده در این کتاب می‌توان به آیرونی، نقیضه، بزرگنمایی و... نام برد.
آیرونی یک صنعت ادبی است که در آن مفاهیم با آنچه در سطح نوشته به نظر می‌رسد متفاوت هستند. از انواع آیرونی می‌توان به لفظی، نمایشی و وضعیت اشاره داشت. قصه‌های قدیمی همیشه با یکی بود یکی نبود آغاز و با کلاغه به خونه‌اش نرسید پایان می‌یافتند. نام این کتاب نیز به همین دلیل غلاغه به خونه‌اش نرسید انتخاب‌شده تا نشان دهد داستان‌های این کتاب دارای ویژگی‌های داستان‌های قدیمی هستند. سبک و زبان این داستان‌ها از زبان معیار فاصله داشته و نویسنده سبک نگارشی خود را دارد. موضوع قصه‌ها هجو و سخره گرفتن اوضاع‌واحوال سیاسی و اجتماعی و رفتاری انسان‌ها در قسمت‌های مختلف جهان است. کلمات و جمله‌بندی‌ها در این داستان‌ها با وسواس و دقت بسیاری انتخاب‌شده است و بسیار استادانه نوشته‌شده و می‌تواند علاوه بر سرگرمی و خنده شما را به تفکر وادارد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 719

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما