دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت


دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت

عنوان کتاب: راهبی که فراری اش را فروخت

نویسنده: رابین شارما

مترجم: فرنوش کرمی

گوینده: هوتن شاطری پور، شهره روحی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 34

حجم کل فایل ها: 224 مگابایت

مدت زمان پخش: 7 ساعت و 54 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته‌ی رابین شارما، روزنه‌ای از بعد برتر وجودتان را برای شما شرح می‌دهد، روزنه‌ای که هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده‌اید، غافل از اینکه فقط اوست که برای شما باقی می‌ماند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است و در حال حاضر به 70 زبان مختلف ترجمه شده است.

حدود 10 سال قبل، کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari)، منتشر شد و جنجالی بزرگ به پا کرد، به طوری که از آن زمان تاکنون زندگی میلیون‌ها انسان تغییر کرده است. این کتاب در مورد خشنودی و خوشبختی فردی در این دوران آشفته است.

داستان درباره‌ی وکیل برجسته و معروفی به نام جولیان منتل است که سال‌هاست موفقیت مادی و ثروت شگفت‌انگیزش نقابی بر خلا عمیق درونی‌اش است. این کتاب در آغاز به تعدادی کمی منتشر شد اما به سرعت، هیاهویی بر پا کرد و سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد.

درون این کتاب پیام مهم و شگفت‌انگیزی وجود دارد که در سراسر جهان پخش شد، پیامی قدرتمند و در عین حال ساده که دربردارنده‌ی امید، الهام و موفقیتی شریف است و می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. این داستان الهام‌بخش کم‌کم جواب بزرگ‌ترین پرسش زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد. دقیقا مثل فرآیندی عملی که در ساختن خوشبختی، موفقیت، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما یاری می‌رساند تا در پایان عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

رابین شارما (Robin Sharma) در سال 1965 چشم به جهان گشود، او نویسنده، سخنران، نویسنده و مجری برجسته‌ی کانادایی در برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌هاست در زمینه‌ی گسترش شخصی در حال نگارش و آموزش به افراد مختلف است. او ابتدا به حرفه وکالت مشغول شد اما در سن 25 سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی باشد، او از 1994 تا به حال 13 کتاب به انتشار درآورده است. کتاب‌های او در بیش از 60 کشور جهان و به 70 زبان مختلف به چاپ رسیده‌اند.

جملات برگزیده کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت:

- انسان‌های خوب دائم خود را قوی می‌کنند.
- در زندگی کردن هنرمندم، اثر هنری‌ام زندگی‌ام است.
- زمانی که به درستی سازمان می‌یابد، نشانه‌ی قطعی ذهنی سازمان یافته است.
- مبارزه‌ی خود را در برابر افکار ضعیفی آغاز کن که مخفیانه، وارد قصر ذهنت شده‌اند.
- همه‌ی ما به علت خاصی اینجا هستیم. زندانی گذشته‌ات نباش. معمار آینده‌ات باش.
- ناب‌ترین کاری که می‌توانی انجام دهی، بخشش به دیگران است. روی هدف برترت تمرکز کن.
- راز شادی ساده است: کاری را که عاشق انجام دادنش هستی، پیدا کن و سپس همه‌ی انرژی‌ات را صرف آن کن.
- زندگی برایم شمعی با عمری کوتاه نیست، مشعلی با شکوه است که برای آن لحظه‌ی بخصوص، باید نگهش دارم، و می‌خواهم قبل از اینکه آن را به دست آیندگان بسپارم، تا جایی که امکان دارد، به درخشندگی، روشن نگهش دارم.
- اکثر آدم‌ها از نظر جسمی، عقلی یا اخلاقی در دایره‌ای محدودتر و کوچک‌تر از آنچه می‌توانند باشند، زندگی می‌کنند. همه‌ی ما گنجینه‌ای از زندگی در دست داریم که می‌توانیم از آن برای چیزهایی استفاده کنیم که حتی خوابشان را هم نمی‌بینیم.

- به گونه‌ای عمل کن که انگار شکست خوردن غیرممکن و موفقیت حتمی است. هر فکری درباره‌ی نرسیدن به اهدافت را، چه مادی و چه معنوی، پس بزن. شجاع باش و برای کار روی تخیلاتت مرزی قائل نشو. هرگز اسیر گذشته نباش. آینده‌ات را معماری کن. هرگز یک جور نخواهی بود. همین طور که شهر بیدار و روز شکفته!

- جولیان گفت: روزی که یوگی رامان در بلندی‌های هیمالیا، داستان کوتاه و رمزآمیزش را برایم تعریف کرد، از خیلی جهات درست شبیه امروز بود.

- واقعا؟

- جلسه‌ی ما عصر شروع شد و تا شب طول کشید. حس تفاهمی که بین ما وجود داشت، فضا را سرشار از شوروحال می‌کرد. همان طور که قبلاً گفتم، به محض اینکه برای اولین بار رامان را دیدم، احساس کردم، برادری است که هرگز نداشته‌ام. امشب هم که کنار تو نشسته‌ام و از دیدن فریفتگی‌ات لذت می‌برم، همان انرژی و رابطه را حس می‌کنم. باید اعتراف کنم از وقتی دوست شدیم، همیشه احساس می‌کردم، برادر کوچکم هستی. حقیقت این است که خیلی از خصوصیاتم را در تو می‌بینم. جولیان تو وکیل مدافع بی‌نظیری بودی. هرگز قدرت تأثیرگذاری تو را فراموش نخواهم کرد.
- واضح بود که تمایلی ندارد هیچ گریزی به گذشته‌اش بزنیم.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 21,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 860

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما