دانلود کتاب صوتی قمارباز


دانلود کتاب صوتی قمارباز

عنوان کتاب: قمارباز

نویسنده: فئودور داستایوفسکی

مترجم: کورش حبیبی

گوینده: آرمان سلطان زاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 12

حجم کل فایل ها: 253 مگابایت

مدت زمان پخش: 7 ساعت و 58 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی قمارباز یکی از آثار جذاب و در عین‌حال ممتاز فئودور داستایوفسکی است که با ترجمه سروش حبیبی و صدای آرمان سلطان زاده اجرا شده است.

فیودور داستایوسکی (Fyodor Dostoyevsky) این رمان را در شرایطی خاص در سن ۴۵ سالگی و در مدت‌زمانی کوتاه (حدود ۲۶ روز) نوشته است؛ اما خلاقیت بی‌پایان و هنرمندانه او در این مدت اندک به خلق اثری جاودان انجامیده است.

در کتاب صوتی قمارباز (The Gambler)، داستایوفسکی به جنون سیری‌ناپذیر انسان برای دست‌یابی به منافع مادی زندگی پرداخته و همچون اغلب آثارش با زبردستی شخصیت‌های چند‌بعدی داستانش را به لحاظ روان‌شناختی کالبدشکافی می‌کند. او به شکلی تاثیرگذار احساسات متغیر یک قمارباز را در لحظات برد و باخت ترسیم می‌کند.

در قمارباز زندگی در نظر داستایوفسکی همچون یک بازی قمار است که انسان در آن باید فقط انتخاب کند و گردانه را بچرخاند و اینکه «این انتخاب آیا موفقیت و پیروزی در بر دارد یا خیر؟» چیزی فرای قدرت بشریت است.

آلکسی ایوانویچ راوی رمان قمارباز، معلم جوان سرخانه فرزندان یک ژنرال است که با آن‌ها زندگی می‌کند. ژنرال هر چند وقت به خارج از کشور سفر در شهری با عنوان رولتن‌بورگ اقامت می‌کند. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که شخصیت‌های رمان در انتظار رسیدن خبر مرگ پیره‌زنی هستند که قرار است میراثش به ژنرال برسد. ژنرال با این ثروت می‌خواهد دل زنی فرانسوی بنام مادام بلانش را به دست آورد.

راوی کتاب در طول این اقامت‌ها در دام عشق پولینا، خواهرزن ژنرال، می‌افتد. زنی بوالهوس که به آلکسی مقداری پول قرض داده و او را سر میز قمار می‌فرستد. بردهای اولیه کام آلکسی را شیرین می‌کند اما اندک زمانی بعد باخت‌ها و تلخ‌کامی‌ها از راه می‌رسند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 16,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 934

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما