دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم (کامل)


دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم (کامل)

عنوان کتاب: قدرت من هستم (کامل)

نویسنده: جول اوستین

مترجم: گروه مترجمان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 18

حجم کل فایل ها: 121 مگابایت

مدت زمان پخش: 9 ساعت و 12 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «قدرت من هستم» توسط نویسنده موفق آمریکایی؛ «جول اوستین» نوشته شده است. این کتاب برای اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید و در همان سال به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده تبدیل شد. همان‌طور که از عنوان کتاب نیز مشخص است، نویسنده در کتاب مذکور به قدرت "من هستم هایی" که هر فردی در زندگی روزمره خود چندین بار آن را تکرار می‌کند پرداخته است. در واقع نویسنده معتقد است که افراد با تکیه بر همین "من هستم ها" موفقیت‌ها و شکست‌های زندگی خود را می‌سازند.

جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم به دنبال یادآوری این نکته بسیار مهم است که انسان با فکر کردن به هر چیزی و با انتخاب هر صفتی برای خود، آن را به سمت خود می‌کشاند. به‌عبارت‌دیگر شما جه از صفات خوب و چه از صفات بد میان جمله " من هستم " استفاده کنید در واقع آن را به سمت خود کشانده‌اید.
بنابراین حتی‌الامکان سعی کنید که در زندگی خود از جملات مثبت استفاده کنید، به‌عنوان‌مثال اگر در زندگی خود به طور مکرر بگویید که من قوی هستم، به طور حتم این قدرت و صفت به سمت شما کشیده می‌شود و شما از آن بهره‌مند خواهید شد و برعکس.

قسمتی از کتاب صوتی قدرت من هستم:

«ما در دام کلمات زبان خود گرفتار می‌شویم، در دام افتادن به معنی «گرفتار شدن» است. کلمات شما می‌توانند شما را به دام اندازند. آن‌چه می‌گویید می‌تواند شما را زمین بزند و نگذارد که به حداکثر توان خود دست پیدا کنید. شما در دام تفکرات خود گرفتار نخواهید شد. تفکرات منفی به سراغ همه‌ی ما می‌آیند، اما زمانی که آن‌ها را به زبان می‌آورید، به آن‌ها زندگی بخشیده‌اید».
در این هنگام است که آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند. اگر بگویید «دیگر هرگز تناسب‌اندام خود را به دست نمی‌آورم»، برگشتن به اندام متناسب سخت‌تر خواهد شد. شما خودتان کار را سخت‌تر کرده‌اید. زمانی که می‌گویید «هرگز اتفاق خوبی برایم رخ نخواهد داد»، خودتان جلوی اتفاق خوبی که برایتان مقدر شده است را می‌گیرید.
«برخی از مردم حتی یک‌بار هم نگفته‌اند «من زیبا هستم. من جذابم». آن‌ها بیشتر روی نقص‌های خود و روی آنچه در مورد خودشان دوست ندارند تمرکز می‌کنند و دائم به این توجه می‌کنند که کم‌وزیادهای زندگی‌شان در کجاست. زمانی که می‌گویید «من زیبا هستم»، زیبایی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. جوانی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد. این باید از زبان خود شما بیرون بیاید».
«در اغلب مواقع، هدف و رسالتی که خداوند برای شما در نظر گرفته است بسیار بالاتر از جایگاهی است که خودتان برای خود در نظر گرفته‌اید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در جایگاه فعلی خود، وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهید و تمام تلاش خود را به کار گیرید. در این صورت ترفیع، فراوانی و فرصت‌هایی در مسیر زندگی شما قرار خواهند گرفت که هم‌اکنون حتی قادر به تصور آن‌ها نیستید».
«این بسیار عالی است که در زندگی رؤیاها و اهداف بلندپرواز داشته باشید و ایمان و باور خود را برای دستیابی به جایگاهی بالاتر گسترش دهیم؛ اما یک نکته را نباید فراموش کنیم: هنگامی‌که در فرآیند بهبود و تغییر بخشی از زندگی‌مان هستیم، هنگامی‌که منتظر تحقق وعده الهی هستیم، نباید نسبت به جایگاه فعلی خود ناراضی باشیم».

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 420

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما