دانلود کتاب صوتی غول درون + pdf


دانلود کتاب صوتی غول درون + pdf

عنوان کتاب: غول درون (دو زبانه)

نویسنده: هری کارپنتر

مترجم: بهاره کریمخانی، بهداد ساجدی حسینی

گوینده: راضیه هاشمی

فرمت فایل ها: mp3 ، pdf

تعداد فایل ها: 19 ، 8

حجم کل فایل ها: 195 مگابایت

مدت زمان پخش: 9 ساعت و 30 دقیقه

تعداد صفحات: 250

زبان صوتی: فارسی + انگیسی

توضیحات:

کتاب صوتی غول درون: ضمیر ناخودآگاه شما چگونه کار می‌کند و چگونه از آن استفاده کنیم؟ اثرهری کارپنتر، راهنمایی کامل و جامع برای افرادی است که می‌خواهند غول درون خودشان را کشف کنند و آن را مطیع خود کنند تا بتوانند زندگی‌شان را تغییر دهند. غول درون (The genie within, your subconscious mind) را یک توصیف کاملاً کاربردی از نحوه‌ی کارکرد ضمیر ناخودآگاه‌مان می‌دانند. قوانینی که ضمیر ناخودآگاه از آن‌ها اطاعت می‌کند، چگونگی برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه به همراه 15 روش ثابت شده برای استفاده از آن در این کتاب صوتی بیان شده است. غول درون همان ضمیر ناخودآگاه است که اغلب نمی‌دانیم چطور کار می‌کند و چطور باید از آن استفاده کنیم؟ هدف این کتاب صوتی نیز همین است. راهنما و آموزش استفاده از ضمیر ناخودآگاه برای دستیابی به موفقیت، سلامتی، خوشبختی و آرامش ذهنی شماست که در اینجا جمع‌آوری شده است.

پی بردن به نحوه کارکرد ضمیر ناخودآگاه، حلقه‌ی گمشده‌ای برای دستیابی به موفقیت است. روش‌های استفاده از آن سهل است، اما اگر ندانید ضمیر ناخودآگاه‌تان چگونه کار می‌کند، احتمالاً شکست می‌خورید. کلید موفقیت دسترسی به ضمیر ناخودآگاه از طریق یک حالت ذهنی تغییر یافته است. تکرار عبارات تاکیدی برای ضمیر ناخودآگاه در حالت نرمال و بیدار بیشتر از منفعت ضرر دارد. باید یاد بگیرید که وارد حالت مغزی طبیعی آرام بشوید تا به قلمرو ضمیر ناخودآگاه نفوذ کنید. اگر تغییر خاصی در تضاد با باورهای ناخودآگاه شما باشد، نمی‌توانید اراده کنید که تغییر کنید. می‌توانید در تمام طول روز به هدفتان فکر کنید، اما در حقیقت این کافی نیست، و می‌تواند بر علیه شما عمل کند. ضمیر ناخودآگاه تقریباً 92٪ از کل مغز را تشکیل می‌دهد. ضمیر خودآگاه 8٪ باقیمانده را تشکیل می‌دهد. بنابراین، ضمیر خودآگاه در مقابل با ضمیر ناخودآگاه بسیار ناچیز است. ضمیر ناخودآگاه منطق ندارد و به ورود حسی استناد می‌کند. بنابراین، به واقعیت و تصور یکسان واکنش نشان می‌دهد. برای مثال، وقتی خواب پرت شدن از ساختمان را می‌بینید بدنتان همان واکنشی را نشان می‌دهد که اگر در واقعیت این اتفاق برای شما بیفتد نشان می‌دهد. بدن شما عرق می‌کند، ضربان قلبتان بالا می‌رود و... پس این نکته خیلی مهم است. ضمیر ناخودآگاه تفاوت بین واقعی و خیالی را نمی‌داند.

هری کارپنتر (Harry W Carpenter) برای آموختن نحوه استفاده از ذهن ناخودآگاه قدرتمند خود، پیگیری وسواسانه‌ای در طول عمر خود داشته است. این اشتیاق در 10 سالگی با بهبودی ذهنی یک بیماری تهدید کننده‌ی در زندگی‌اش شروع شد. هری او می‌توانست او را درمان کند. هری تا سن 30 سالگی تمام آنچه را که نیاز بود آموخت. ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه شما عملکرد کاملاً متفاوتی دارند. شما نیاز دارید که قبل از بهره گرفتن کامل از قابلیت‌های ضمیر ناخودآگاه تفاوت‌های آن‌ها را بدانید و آن‌ها را به طور دقیق بشناسید. نتایجی که می‌توانید بعد از شنیدن این کتاب صوتی کسب کنید: تغییر عادات بد، سودمندی و کارامدی بیشتر، کاهش وزن، افزایش عزت نفس، رسیدن به اهداف، هماهنگی فیزیکی بهتر، خلاقیت بیشتر، بهبود سلامت ذهن و بدن، تعبیر رویاها و نشانه‌ها، آرامش تا سطحی عمیق‌تر، خواب بهتر، تبدیل روحیه کسل کننده به روحیه شاد.

کتاب صوتی غول درون دربردارنده‌ی تمرینات عملی است و بعد از هر درس دستورالعمل‌های ریلکسیشن گفته می‌شود که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. برای موفقیت نیاز به پرورش ضمیر ناخودآگاه دارید و کتاب صوتی غول درون این امکان را به شما می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 450

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما