دانلود کتاب صوتی سه دختر حوا


دانلود کتاب صوتی سه دختر حوا

عنوان کتاب: سه دختر حوا

نویسنده: الیف شافاک

مترجم: مریم طباطباییها

گوینده: مریم راعی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 51

حجم کل فایل ها: 460 مگابایت

مدت زمان پخش: 20 ساعت و 43 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی سه دختر حوا، نوشته‌ی نویسنده‌ی ترکیه‌ای، الیف شافاک است. الیف شافاک را اغلب به خاطر کتاب صوتی زیبای ملت عشق به یاد داریم. همچنین قلم زیبا و طبع شاعرانه‌ی او برای همیشه برای ما شناخته شده‌ است. در این کتاب صوتی نیز، بار دیگر از روح لطیف و شاعرانه‌ی نویسنده شگفت‌زده خواهیم شد. کتاب صوتی سه دختر حوا در دسته‌ی پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های این نویسنده است.

اختلاف بین سنت و مدرنیته. شاید در طی سال‌های اخیر، این چند کلمه را زیاد شنیده باشید، اغلب ما حتی در زندگی روزمره‌مان و در تقابل با نسل گذشته، آن را با گوشت و خون حس کرده‌ایم. حالا الیف شافاک در کتاب صوتی سه دختر حوا، به سراغ همین مسئله رفته است و سعی دارد تا این اختلاف بین سنت و مدرنیته را با نگاهی دیگر به ما بشناساند.

در این کتاب صوتی، زندگی سه دختر با نام‌های پری، مونا و شیرین روایت می‌شود. که هر کدام باور و اعتقادی متفاوت دارد و در جامعه‌ای منحصر به فرد زندگی می‌کند. روند روایت داستان، غیر خطی‌ست و در آکسفورد و استانبول، در بازه‌های زمانی متفاوت رخ می‌دهد.

بخشی از کتاب سه دختر حوا:

- ابن عربی چه گفته است؟ آنچه ما داریم کاروان عشق است. کاروان به هرسو که برود ما به همان سو می‌رویم، مستقر نشو، دلسرد نشو، فکر نکن که همه چیز را می‌دانی و به همه جا رسیده‌ای، به هیچ گروه، هویت، جماعت و هیچ قومی وابسته نشو. همه اشتباه می‌کنند و متعجبت خواهند کرد. تو تنها باش. تک و تنها. نه برای ماندن که برای رفتن. فقط رفتن ...

- همه‌ی زندگی یعنی گشاده‌رویی برابر رنج‌ها و فهمیدن حکمت و علت آن‌ها، یاد گرفتن به معنای فهمیدن، فهمیدن به معنای آزاد شدن.، اینکه ورای وجود خودت به یک نفر وابسته باشی مانند اسارتی دیوانه‌وار است و اگر بیش از حد خودت را به عشق یا باور پایبند کنی. همه چیز به خودخواهی تبدیل می‌شود.

چه دلیلی برای شنیدن یک کتاب صوتی بزرگتر از افزایش آگاهی و عمیق‌تر شدن بینشمان است؟ وقتی به کتاب صوتی سه دختر حوا گوش می‌کنیم ریشه‌ی بسیاری از تعارض‌ها و مشکلاتمان را در زندگی پیدا می‌کنیم. کتاب صوتی سه دختر حوا با لحن لطیف و زیبایی که مخصوص الیف شافاک است، به ما کمک می‌کند تا گسل‌هایی که بین خودمان و افرادی که با ما تفاوت دارند، ساخته‌ایم از میان برداریم.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 575

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما