کتاب صوتی مثل یک گربه فکر کن


کتاب صوتی مثل یک گربه فکر کن

عنوان کتاب: مثل یک گربه فکر کن

نویسنده: استفان گارنیه

مترجم: گروه مترجمان

گوینده: دادبه دادمهر

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 60 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 5 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

گربه‌ها راهنمای خوبی برای سبک زندگی ما هستند. شاید از این حرف تعجب کنید که یک گربه چطور می‌تواند به ما برای ساختن یک زندگی بهتر کمک کند. نویسنده این کتاب استفان گارنیر به همراه گربه خانگی‌اش، زیگی! سعی می‌کند خواننده را با ۴۰ ویژگی گربه‌ها آشنا کند که اگر در زندگی خودمان از آنها استفاده کنیم می‌توانیم از شادی، خوشبختی و آرامش بیشتری برخوردار شویم. او در سراسر کتاب سعی می‌کند رفتارهای گربه‌ها را با انسان‌ها مقایسه کند و نشان دهد که یک زندگی گربه‌ای چقدر می‌تواند به ما کمک کند. وقتی این میکروکتاب بامزه را بخوانید متوجه می‌شوید که گربه بودن چقدر شادی‌بخش است و ما را به سمت شادکامی راهنمایی می‌کند.میکروبو‌ک‌ ها خلاصه‌ ای کوتاه از کتاب‌ ها هستند که می توان آن ها را در مدت زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب ها از میان پرفروش ترین های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم چنین با دقت فراوان گزیده ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به گونه ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد.گاهی از میکروبوک ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکرو بوک می توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب مثل یک گربه فکر کن! می‌شنویم:

بسیاری از ما کم رو هستیم و توانایی روحی کافی برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران را نداریم و به افرادی که به راحتی و برعکس ما می‌توانند یک جمع را تحت تاثیر قرار دهند قبطه می‌خوریم. اما این دیگران چه کسانی هستند؟ جز‌ اینکه همین خود ما هستیم؟ مثلا من برای شما یک «دیگر» حساب می‌شوم و شما هم برای من یک «دیگر» هستید. بگذارید راحت‌تر بگوییم: فکر کنید ذهن شما یک کمد است و افراد را در آن قرار می‌دهید. به بعضی‌ها یک طبقه اختصاص می‌دهید و بعضی دیگر را شاید 3 نفری در یک طبقه بگذارید اما برای خودتان چقدر جا در نظر رفتید؟ اگر کمتر از دیگران باشد قطعا عزت نفس خود را از دست می‌دهید.

بیایید گربه را بررسی کنیم. کافیست از روی پای آن‌ها رد شوید تا ببینید با شما چه می‌کند! شما هم نگذارید «دیگر‌ها» پا روی پای شما بگذارند. آن‌ها هیچ برتری نسبت به شما ندارند. آن‌ها تا آنجایی به خود اجازه می‌دهند جلو بیایند که شما به آن‌ها نشان دادید. از حق خود دفاع کنید و نگذارید دیگرها با شما مثل یک فرد ضعیف برخورد کنند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 5,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 203

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما